aadjogfanaat
VWC lid
nog niet echt bezig met een lijstje maken. Maar ik kwam wat krantje van afgelopen jaar tegen waaronder intratuin en een winkel met de shogun pijlen. Die komen sowieso weer op mijn lijst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wanneer begin jij met het maken van een lijsje? Of ben je al hiermee begonnen?
Ik heb het de komende 3 maanden zo druk, dat die drukte mij gestolen kan worden eerlijk gezegd. Om eerlijk te zijn, zie ik ook op tegen het optuigen van de kerstboom. Afgelopen jaar heb ik de lichtjes in de boom hangen in moeten plannen tussen allerlei taken door. Volop hectiek. Zo veel zelfs, dat ik eigenlijk niet heb kunnen genieten van de decembermaand zelf. Alleen maar druk, druk en nog eens druk. Leukste waren de weekenden, maar ook toen ben ik druk bezig geweest.
Daarnaast denk ik niet dat er nog iets gaat komen wat dusdanig indruk zal maken, dat ik ruimte ga maken in mijn budget voor aankopen. Of dat in de buurt verkrijgbaar zal zijn tegen een goede prijs.
Dus als ik in december wil genieten, moet ik eerder al flink wat voorwerk (studie, opruimen, enkele boodschappen, lijstjes maken) doen!
waar ben je dan druk mee, je kan je zo druk maken als je zelf wil. En wellicht beter plannen. Sommige mensen vinden het al druk als ze boodschappen moeten doen.
Als assortiment van Orthen bekend is.