Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Bij mijn begin het nu echt wel kan niet kiezen wat ik wil maak iedere keer nieuwe lijsten. is tijd om te bestellen kan ik ook niet meer veranderen:)

De kriebels komen elk jaar vroeger , ben er nu al sinds begin oktober constant mee bezig terwijl dit in voorgaande jaren pas rond november begon.
Kan niet meer wachten nu!

Bij mij begonnen de kriebels ook eerder dan normaal. Zal wel iets te maken hebben met het slechte weer tijdens de vorige twee jaarwisselingen. Ben ook dit jaar weer zoo bang dat het weer gaat stormen...
Maar het valt me op dat er dit jaar veel minder VWC'ers de kriebels lijken te hebben. Als je de statistieken bekijkt, zie je dat het record aantal bezoekers in oktober vorig jaar werd gevestigd (iets van 1100 en nog wat bezoekers). Nu zitten we al in de tweede helft van november, maar de bezoekersaantallen komen maar met moeite boven de 600 uit. Heeft iemand daar een verklaring voor?

Bij mij begonnen de kriebels ook eerder dan normaal. Zal wel iets te maken hebben met het slechte weer tijdens de vorige twee jaarwisselingen. Ben ook dit jaar weer zoo bang dat het weer gaat stormen...
Maar het valt me op dat er dit jaar veel minder VWC'ers de kriebels lijken te hebben. Als je de statistieken bekijkt, zie je dat het record aantal bezoekers in oktober vorig jaar werd gevestigd (iets van 1100 en nog wat bezoekers). Nu zitten we al in de tweede helft van november, maar de bezoekersaantallen komen maar met moeite boven de 600 uit. Heeft iemand daar een verklaring voor?

Ik denk dat het te maken heeft met al het gedoe rondom het verbieden van het vuurwerk en de regels verscherpen.

OT: De kriebels komen elk jaar als op 1 Oktober mijn wekker gaat om 6:30 s'morgens

De kriebels zijn bij mij dit jaar in begin november begonnen. Door het koude weer afgelopen week zijn de kriebels sterk toegenomen en inmiddels is de eerste bestelling ook alweer geplaatst. Ik heb er zin in!

bij mij kriebelt het rond oktober zo een beetje al.
vaak genoeg begin ik half januari met mn lente/zomer slaap en als het oktober is dan ontwaak ik.
begin gelijk met spitten naar nieuwe producten hier op het forum en ben vroeger wel heel veel van de proline geweest.
maar nu denk ik van ik moet gewoon kijken naar de leukste producten.
nu het december is zwarte piet een discussie is,
en de winter is aan gekomen.
wil ik zeker zo snel mogelijk al m'n eerste folders in m'n handen hebben.
en november is natuurlijk al de maand van vele kortingen en actie's
dat je de helft goedkoper uit bent en probeert zo veel mogelijk al in de huis te hebben.
en voor ons lief hebbers is het nooit genoeg.
dan hoor je augustus dat de vuurwerk traditie met grote schrik word verboden in verschillende centra.
erg jammer maar wat ik al wilde zeggen jan met zn porche of andere olie vreters worden dan niet eens in centra verboden erg jammer dat ze zich dan bezig houden met een traditie die al jaren een traditie is dat ze zich daar mee bezig gaan houden.
maar is het de week dat je eindelijk je vuurwerk mag ophalen dan beginnen de zenuwen echt.
dan gaat altijd alles fout op je werk thuis vrouw boos omdat je haar geen aandacht geeft.
het werk wat sloom gaat en je resultaten minimaal zijn.(de baas op zn teentjes getrapt:frusty::bonk:
en dan heb je het in handen en dan begin je te bedenken kanonnen ik kom te kort effe terug en daar gaan je keiharde verdiende euro knallers weer.
uit eindelijk als je alles heb uitgestald begin je met foto's en filmpjes.
en uit eindelijk denk je kan mij het schelen ik spek me zelf even van mn spaar rekening:cry: nog meer halen.:idea:
en dan gaat je wekker om 6 uur s'morgens zodat je wat eerder thuis kan wezen,
om keihard te gaan stoken.
en dat je fam&vrienden aankomen om samen het nieuwe jaar in te luiden.
dat noem ik nou echte kriebels/adrenaline/zenuwen en dan je finale cake waaier/ 100k klapper.

ik zeg dan altijd let the show begin!!:D:D:D

Bij mij komen de kriebels steeds later, ben druk de laatste tijd en heb er niet eens tijd voor om er aan te denken.

Het kriebelt rond october al, maar nu helemaal nog 26 dagen dan kunnen we het al ophalen haha

Vroeger kreeg ik kriebels en die bleven.
Nu ik wat ouder ben heb ik kriebels met momenten.
Als het ineens wat kouder wordt kriebelt het. En daarna ben ik ineens een tijdje weer niet met vuurwerk bezig.
Net als wanneer ik een bestelling heb geplaats, dan kriebelt het 2 dagen en daarna verdwijnt dat weer.
Nu de countdown is geopend kriebelt het weer even. Maar als morgen weer de week begint is dat weer over.
Wanneer het echt blijft hangen is rond november.
Wordt elk jaar weer later.

dit ja, ik krijg altijd als ik vuurwerk zie/hoor/er toevallig aan denk de kriebels, maar pas in november december gaat er geen dag voorbij waarin ik minder dan een uur aan vuurwerk denk.

in November komen bij mij de kriebels af en toe en ze worden steeds iets meer. Ik heb nu ook telekens kriebels en dan denk ik shit ga weg kriebels want ik ben er dit jaar niet heb spijt dat ik op vakantie ga

bij mij kriebelt het rond oktober zo een beetje al.
vaak genoeg begin ik half januari met mn lente/zomer slaap en als het oktober is dan ontwaak ik.
begin gelijk met spitten naar nieuwe producten hier op het forum en ben vroeger wel heel veel van de proline geweest.
maar nu denk ik van ik moet gewoon kijken naar de leukste producten.
nu het december is zwarte piet een discussie is,
en de winter is aan gekomen.
wil ik zeker zo snel mogelijk al m'n eerste folders in m'n handen hebben.
en november is natuurlijk al de maand van vele kortingen en actie's
dat je de helft goedkoper uit bent en probeert zo veel mogelijk al in de huis te hebben.
en voor ons lief hebbers is het nooit genoeg.
dan hoor je augustus dat de vuurwerk traditie met grote schrik word verboden in verschillende centra.
erg jammer maar wat ik al wilde zeggen jan met zn porche of andere olie vreters worden dan niet eens in centra verboden erg jammer dat ze zich dan bezig houden met een traditie die al jaren een traditie is dat ze zich daar mee bezig gaan houden.
maar is het de week dat je eindelijk je vuurwerk mag ophalen dan beginnen de zenuwen echt.
dan gaat altijd alles fout op je werk thuis vrouw boos omdat je haar geen aandacht geeft.
het werk wat sloom gaat en je resultaten minimaal zijn.(de baas op zn teentjes getrapt:frusty::bonk:
en dan heb je het in handen en dan begin je te bedenken kanonnen ik kom te kort effe terug en daar gaan je keiharde verdiende euro knallers weer.
uit eindelijk als je alles heb uitgestald begin je met foto's en filmpjes.
en uit eindelijk denk je kan mij het schelen ik spek me zelf even van mn spaar rekening:cry: nog meer halen.:idea:
en dan gaat je wekker om 6 uur s'morgens zodat je wat eerder thuis kan wezen,
om keihard te gaan stoken.
en dat je fam&vrienden aankomen om samen het nieuwe jaar in te luiden.
dat noem ik nou echte kriebels/adrenaline/zenuwen en dan je finale cake waaier/ 100k klapper.

ik zeg dan altijd let the show begin!!:D:D:D

Mooi verhaal haha!

Back
Bovenaan