Wanneer beginnen de kriebels bij jullie ?

Vuurwerkkriebels? Even denken...

- Dagelijks online op de vuurwerksites. Check.
- Aantekeningen maken in vuurwerkschriftje. Check.
- Toezegging dit jaar echt niets over te houden ingetrokken. Check.
- Mooie aanbiedingen die ik echt niet nodig heb toch op ' misschien'lijst zetten. Check.
- Angstdroom dat ik vuurwerk ophaal- of afschietmoment mis. Check.
- Uitspraak 'dit jaar heb ik maar een klein budget nodig' ingetrokken. Check.

Hmmm, ja, het is geloof ik begonnen :D

Je vergeet, midden in de nacht wakker schrikken met de Angst "ik heb niet genoeg, het is te weinig!"

Vroeger niet te houden maar dan vanaf oktober tot ik een jaar of 25 was
de jaren daarna bleef de interesse wel maar de dwang / behoefte steeds minder.

Klinkt raar maar de afgelopen twee jaar is het weer helemaal terug !!!
en ik ben er blij mee...

Dit jaar weinig kriebels, wel paar x op VWC rondgekeken maar helaas te druk met andere dingen
Misschien komt het nog de komende tijd ;)

Ik moet zeggen dat nu het kouder wordt het wel weer meer gaat kriebelen terwijl ik in September het niet echt had.

Merk dat ik nu wel weer de kriebels krijg! Importeurs/winkels komen nu weer met nieuwe producten, Forum wordt steeds meer bezocht, en over 2 en een halve maand is het zover!

Dit is eigenlijk pas de eerste keer dat ik weer op VWC kijk na de zomer.. Kriebels zijn er totaal niet en mede door het verlate afsteektijdstip heb ik er ook veel minder zin in. Uiteindelijk hoop ik wel dat de kriebels nog komen en zin krijg om te kopen, maar op deze manier gaat het niet veel worden. Het zal zoiezo al een stuk minder worden dan vorig jaar omdat ik simpelweg een andere 'hobby' erbij heb die heel veel geld kost. :sad:

Dit jaar tot op heden absoluut nul kriebels.:no:
In de eerste plaats vanwege de aankoop van een woning, dit drukt flink op de begroting. In de tweede plaats door het veranderen van de stooktijden.
Vooral dat laatste werkt redelijk neutraliserend. Het klassieke gevoel ontbreekt dan ook volledig. Dit jaar zal het me niets verbazen als er voor het eerst sinds ik me kan herinneren geen vuurwerk in huis komt.

Dit jaar tot op heden absoluut nul kriebels.:no:
In de eerste plaats vanwege de aankoop van een woning, dit drukt flink op de begroting. In de tweede plaats door het veranderen van de stooktijden.
Vooral dat laatste werkt redelijk neutraliserend. Het klassieke gevoel ontbreekt dan ook volledig. Dit jaar zal het me niets verbazen als er voor het eerst sinds ik me kan herinneren geen vuurwerk in huis komt.

gelukkig is er ook nog een Viva forum. misschien dat je je daar thuis voelt ;)

Ik heb al wel kriebels gevoeld maar aangezien het weer maar niet koud word gaat het niet echt vlot... Toch zijn er al wel enkele bestellingen geplaatst maar het komt dit jaar wat later.
De afsteektijden spelen denk ik mee aangezien ik dit jaar het 10 uur project eindelijk goed wilde gaan aanpakken...
Echter ga ik er vanaf november weer wat meer werk van maken dus hopelijk komen de kriebels wat meer naar boven dan!:D

De kriebels zijn bij mij weer begonnen, toen het plan om naar Adelfia toe te gaan dit jaar, definitief is geworden. Ik heb dus sinds augustus weer vuurwerkkoorts. :p

Een week voor oktober, toen pronk een korte preview van zijn eventbox had geplaatst.
Helaas geen early bird aktie maar wel gelijk zin in het nieuwe jaar.
Terwijl ik vorig jaar dacht er wel mee klaar te zijn word dit jaar mijn collectie alleen nog maar groter haha :D

Wintertijd! Elk jaar weer. De opening is bijna twee maanden eerder maar dan leeft het nog niet. Pas wanneer het weer vroeg donker is, thuis de kachel aangaat, de waxinelichtjes aankunnen en er weer Bockbier de koelkast in kan. Pas dan gaat de gedachte pas weer naar die geweldige decembermaand.

Kriebels zijn er eigenlijk de hele tijd wel, af en toe weer wat meer dan anders. Nu bijvoorbeeld heb ik er echt wel zin in om lekker af te steken. Vooral als ik weer wat op dit forum rondneus begint het weer wat meer te kriebelen :p

Sowieso heb ik altijd zin in de decembermaand :D !
Nog maar een maandje en dan is het lekker december !

Back
Bovenaan