Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Merk wel dat ik hier nu ook langer blijf hangen dan voorgaande jaren, dus de kriebels zijn er nogsteeds :D

Ben ook al wel bezig met het maken van een lijstje welke producten ik dit jaar sowieso wil hebben, welke ik zelf heb gehad afgelopen jaar maar ook door de topics heen bladeren om te zien welke boxen / cakes positieve reacties hebben .

Hier zijn de kriebels nog steeds aanwezig, de hele week tussendoor aan mijn lijstje compounds en 500g potten voor komende jaarwisseling gewerkt. :)

De kriebels zijn hier ook nog niet weg hoor...ik mis het bestellen en uitkijken naar alles nu alweer dusdanig dat ik in mn hoofd alweer aan het aftellen ben ..

Elke dag heb ik ze en jeukt het om 's avonds een cake neer te zetten. Maar kan mij nog steeds beheersen, maar het jeukt haha

Kriebels zijn vorig jaar het hele jaar aanwezig geweest, zal nu ook niet gebeuren denk ik. Komt omdat ik dagelijks het forum bezoek en acties in de gaten houd.

Ik zit hier met 2 gescheurde trommelvliezen door een of andere illegale knaller. Overleef ik ook wel weer maar ik moet zeggen dat de kriebels wel spontaan weg zijn. Komt vast wel weer, jullie zien me end van het jaar vast wel weer om de hoek piepen :)

Ik zit hier met 2 gescheurde trommelvliezen door een of andere illegale knaller. Overleef ik ook wel weer maar ik moet zeggen dat de kriebels wel spontaan weg zijn. Komt vast wel weer, jullie zien me end van het jaar vast wel weer om de hoek piepen :)

Alle twee uiteindelijk gescheurd? Sterkte!

Wat klote! Sterkte ermee en tot snel en hopenlijk zonder gepiep.

kriebels zijn op dit moment wel minder maar zodra de pepernoten in de winkel liggen begint het weer te kriebelen... dan pak ik maar ff gauw een aansteek lont en steek ik die aan om ff nostalgie te snuiven hahah heerlijk!

hebben ze ergens een luchtverfrisser met vuurwerk lucht? :p

Wat erg, heel veel sterkte ermee en hopelijk heb je er niet al teveel last van.

Nu nog een lichtelijk besteldrang kriebel, maar dat zakt langzaam af. Heb wel sinds gisteren een gigantische Fallas kriebel. Kijk er weer erg naar uit.

Tja de kriebels.. wanneer beginnen ze? Eigenlijk nu ik wat ouder ben gaan ze niet meer echt weg. Blijf continu wel met vuurwerk bezig. Soms een weekje of 2 niet maar dat komt meestal door vakantie.

Vroeger kwamen de kriebels zodra het donkerder begon te worden en het knallen begon en dan vervolgens 2 januari in een diep dal. Dat is gelukkig niet meer zo.

Ze zijn hier nog volop aanwezig, de besteldrang is echt ontzettend groot en het Excel-lijstje puilt alweer uit met ''must haves''. Lekker hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan