Winkels met 50 ton bunker

Koala

VWC lid
Hi allen,

Gisteravond zat ik te bedenken hoeveel winkels in Nederland nou echt een bunker van 50.000 kilo hebben (50 ton). Ik kwam niet verder dan onderstaande lijst:

- Outlet Haulerwijk
- Megavuurwerk Leeuwarden
- Wagenvoort
- Witte Vuurwerk
- Vuurwerkhal Rijswijk
- Joure (voormalig Schuurmans)
- Vuurwerkgigant Franeker
- Van Der Nat Steenwijk

Dus roept u maar, ik dacht zelf dat het er een 30tal zouden zijn, maar denk dat dit naar beneden bijgesteld moet worden :wink:

Laatst bewerkt:
Waarom wil je dit inzichtelijk hebben? Ter voorkoming van rampen? Als voor voor anti's?

Haha nee hoor, was gewoon benieuwd en in discussie met iemand anders en ik probeer nu mn gelijk te halen :wink: Bunkers van 50 ton vallen uberhaupt onder andere regels/vergunningen, dus als voer voor de anti's lijkt me niet van toepassing.

Het zou me niet verbazen als vuurwerkdiscount Vriezenveen ook deze capaciteit heeft. Prik me er niet op vast, echter. Zelfde geldt voor vuurwerkkanjer.

Het zou me niet verbazen als vuurwerkdiscount Vriezenveen ook deze capaciteit heeft. Prik me er niet op vast, echter. Zelfde geldt voor vuurwerkkanjer.

Haha, grappig, dat valt nog vies tegen hoor. Er zitten 2 middelgrote bunkers op die locatie.

Zijn wel meer 50 of iig 10+ ton bunkers in Nederland. Maar die vind je niet onder de freaks locaties.

Ken er zoiezo nog wel een paar die hier nog niet genoemd zijn.

Ja inderdaad, Hermans Marine in IJmuiden heeft bijvoorbeeld ook 50ton. Helaas geen acties etc, heeft wel onlangs zijn assortiment uitbereid naar VuurwerkMania.

Back
Bovenaan