Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.

De kriebels zijn er bij mij het hele jaar door maar wel in golven. Nu het weer sneller donkerder wordt dan komen de kriebels er helemaal

Daar sluit ik mij bij aan. Het ene moment kriebelt het best wel, zeker als er dan weer vuurwerkwebshops open gaan. Andere moment is het er compleet niet. Maar zo richting het eind van het jaar neemt het steeds meer toe.

Dit jaar was dat 2 januari, maar kwam vooral omdat ik een jaar rustig aan heb gedaan. Denk na dit jaar dat het rond de zomervakantie wel weer gaat kriebelen, maar eventuele mooie deals kunnen altijd voor meer “kruitstress” zorgen.

Dit jaar eerder dan normaal. Waar ik eigenlijk pas weer online kom is na de zomervakantie, maar dit jaar was dat een paar weken eerder. Nu de countdown weer geopend is zorgt dat zeker voor een flinke boost in de kriebels. Het uitkijken naar de vele leuke dingen die de laatste maanden van het jaar heeft is wel echt aangebroken nu.

De kriebels zijn er steeds eerder eigenlijk, meer omdat de laatste jaren de periode anders is geweest en het daarmee ook qua sfeer breder in te vullen is. De jaarwisseling is het slot van een seizoen met daarin veel meer dan vuurwerk voor de sfeer. Kijk al erg uit naar de kortere dagen, lichtjes en kerstmarkten hoor!

De kriebels lijken ieder jaar wat later te komen, maar sinds afgelopen jaarwisseling waarin we eindelijk weer een ''normaal'' oudjaar hebben gehad, komt het nu wel weer sneller op gang. Zéker met de slechte dagen die we hebben gehad qua weer.

Tegenwoordig lijken de kriebels ook aan te slaan op andere zaken dan alleen vuurwerk, zoals het eerder donker worden, lichtjes die opdoemen richting het einde van het jaar, kerstartikelen in winkels etc. Nu de zomervakanties op z'n eind lopen komt dat steeds meer in zicht! :yes:

De zin in vuurwerk/oud en nieuw is er eigenlijk het hele jaar wel. Vanaf januari kijk ik altijd enorm uit naar Fallas, daarna zijn het vaak 2 a 3 saaie maanden op vuurwerk gebied. Dit jaar samen met Djaimy in april nog naar Italië geweest voor een festival, dat is erg goed bevallen om de tijd ook wat te doden. Maar vanaf mei/juni gaat de focus alweer richting oud en nieuw eigenlijk. Dan kan het zo ineens een week best heftig zijn waarin ik veel filmpjes terug kijk bijvoorbeeld. Maar zodra de zomervakantie voorbij is dan is het wel echt los. En dat bouwt zich dan steeds verder uit. Heerlijk gevoel!

Hele jaar wel, gisteren met een volle shout was toch wel een momentje van het seizoen gaat nu echt beginnen.

Kriebels moeten echt nog op gang komen merk ik.
De shop(s) waar ik altijd koop zitten nog dicht waar ze normaal al lang en breed open zijn.

Nu de countdown geopend is het weer minder word zullen de kriebels vanzelf wel gaan stijgen.

Kriebels starten als de sales van de winkels beginnen.
Na het bestellen ebt het weer weg

Voor mij is dat echt wanneer het “seizoen” weer begint, dit jaar, sinds midden afgelopen week. Voor mijzelf sluit ik de zomer altijd een soort van in augustus af, vanaf september begint voor mij de koudere en donkerdere periode, op richting de feestdagen. Spuig er dan ook van dat het weer 30 graden wordt volgende week hahah.

Nu met de nieuwe producten van Magnum schieten de kriebels ineens weer omhoog.

Helemaal weg zijn ze nooit, maar dit jaar is 1 september wel weer een omslagpunt geweest, vooral doordat het forum veel drukker is, nu de countdown weer open is gegooid. Ik heb er flink zin an!

Moet zeggen dat ze weer aardig aanwezig zijn nu. De ene dag iets meer dan de andere maar het uitzoeken etc is toch zeker begonnen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan