Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij mij beginnen de kriebels altijd als de demo's geweest zijn. Al is het dit jaar wel extra laat, omdat dingen zoals de Trophy en het tripje naar Adelfia dit jaar niet door gaan.

Bij mij zwakt het halverwege februari wat af, dan is het weer tijd voor andere dingen. Zoals wielrennen en boot varen. :)

Door het totaal omslaan van het weer, dat sky radio alweer begonnen is via DAB+, al redelijk vaak artikels over de kerstshows op het nieuws ziet verschijnen zijn de kriebels hier wel weer een stuk hoger moet ik zeggen.

Het feit dat ik vanaf morgen weer Skyradio Christmas kan beluisteren op de werkradio en in de bedrijfsbus geeft mij de kriebels. Oh ja, en ook omdat de Intratuin vanaf morgen geopend is met de kerstshow. En door het grauwe weer van de afgelopen dagen. En vanwege de vele activiteit op het forum. En vanwege alle lijsten die worden gemaakt... eigenlijk zijn de kriebels al flink aanwezig!! :handsup:

De kriebels beginnen nu weer dagelijkse kost te worden met de lagere temperaturen en dat het vroeger donker is brengt ook direct de herinnering terug van voorgaande jaren.

Maar er zijn ook zomerse windstille nachten dat ik ook zo graag een cake/ cakebox de lucht in wil jagen gewoon voor het gevoel!!:yes:

Nu de lijstjes klaar zijn klaar zijn en het meeste al besteld is begint het toch meer te jeuken dan een beetje kriebels.

Vaak net voor, tijdens of na de 1e demo. Dit jaar de 1e 8 maanden van het jaar amper kriebels gehad, geen fallas geen zwarte cross geen andere shows met dank aan corona. Keerzijde is dat ik het nu juist veel erger heb dan anders, heb er echt veel zin in!

Soms heb je van die momentjes, gewoon die kleine momenten dat de kriebels enorm toenemen.
Ik had dat pas toen ik een aantal straatfilms van een product wat ik heb besteld, aan het kijken was.
Toen sloot ik mijn ogen en zag ik deze effecten al in de straat voor me, prachtig.
Ook ben ik deze dagen bezig met het afmaken van de vuurwerk compilatie van afgelopen jaarwisseling, om dat allemaal nog eens terug te kijken is ook sfeerverhogend.

En, hoe staat het er hier inmiddels voor met de kriebels bij iedereen ?

Hou op schei uit. Hoe kom ik nog 2 maanden door met nu al zóveel kriebels en zin in de decembermaand. Ik kan echt niet wachten. Heerlijk!

Zeker aanwezig. Ik bedacht me gister dat het tijd wordt om t gourmetstel weer eens tevoorschijn te halen. Alvast even wennen zeg maar.

Nu het grootste deel van het vuurwerk op de lijst is besteld zijn de welbekende kriebels hier ook al af en toe aanwezig. Ook het zien van toffe sfeerfoto's op het forum werkt hier aardig aan bij :p.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan