Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is voor mij de achterlijke periode waarin ik meermaals dagelijks alle webshops bijlangs klik of ze al open zijn of iig geüpdate worden en niet snap dat ze nog niet allemaal open zijn terwijl het nog maar oktober is en het bijna altijd tot november of zelfs december kan duren :frusty: Compleet debiel dat ik elk jaar weer veels te vroeg als een bezetene alles bijlangs zit te klikken, pure pyromanie :bonk:

Dit is voor mij de achterlijke periode waarin ik meermaals dagelijks alle webshops bijlangs klik of ze al open zijn of iig geüpdate worden en niet snap dat ze nog niet allemaal open zijn terwijl het nog maar oktober is en het bijna altijd tot november of zelfs december kan duren :frusty: Compleet debiel dat ik elk jaar weer veels te vroeg als een bezetene alles bijlangs zit te klikken, pure pyromanie :bonk:

Oei, hier ook last van, zelfs bij webshops waar ik het gevraagd heb en als antwoord kreeg dat het nog tot halverwege november duurt...

Qua kriebels lijkt het er wel op of we al vlak voor de verkoopdagen zitten. De sfeer en kriebels zijn hier echt behoorlijk aanwezig zeg:bonk:

Ik kreeg altijd flinke kriebels bij het verheugen op de demo's etc vanaf september, heerlijke tijd altijd. Dit is jaar is dat helaas wat minder. Gelukkig hebben we dit heerlijke forum en zijn er afgelopen tijd stiekem toch veel nieuwe producten bekend geworden (wat de keuze weer flink wat moeilijker maakt, haha) en mensen gaan al flink wat eerder over tot het versieren van huizen, ook heerlijk sfeervol! Dus er mist in mijn ogen zeker wat, maar dat wordt gecompenseerd door flink wat andere zaken! Is het al bijna tijd voor de ophaaldag? :D

Wat een boost heb ik vandaag gekregen vanwege het feit dat het november is zeg. Wat kerstversiering besteld vandaag, het kerstmenu op papier gezet... het gaat echt beginnen hoor!

Wat een boost heb ik vandaag gekregen vanwege het feit dat het november is zeg. Wat kerstversiering besteld vandaag, het kerstmenu op papier gezet... het gaat echt beginnen hoor!

Jup, ook hier weel een beste boost nu het november is. Kriebels zijn hier al een flinke tijd aanwezig, maar dat is meer het uit kijken naar ook. De voorbereidingen kunnen nu echt gaan beginnen, kerstmarkten zijn klaar en je ziet her en der al versieringen. Het begint ook bij de gewone man te leven nu. Nu is de tijd van genieten aangebroken.

Ik merk dat sinds de klok is teruggedraaid en het savonds donkerder is ik weer ontzettend de behoefte krijg aan het afsteken van vuurwerk en het kruidsnuiven. Ik heb eigenlijk standaard wel wat categorie F1 vuurwerk in mijn jaszak zitten, een knetterrotje van de aldi of een klein fonteintje om af te steken als ik ergens fiets waar ik niemand tot last ben. Heerlijk gevoel, kijk ook weer nog vaker naar de straatfilms van mijn collectie van aankomend jaar of mijn eigen films van vorig jaar. De gedachte aan het opzetten van de kerstboom komt ook steeds meer opzetten. Heb ook al zitten kijken naar het huren van een kleine partytent en heater om alles alvast te regelen voor oud&nieuw. Zin an!

Ik merk dat de kriebels echt wel komen en heb er enorme zin in. Alleen ik merk dat mijn studie echt beperkend werkt in mijn kriebels. Zit nu in mijn afstudeerjaar en het constant bezig zijn met deadlines en denken wat ik wel nog niet allemaal moet voor de Kerstvakantie is vervelend. Plus komt bij dat de kriebels die er wel al zijn alles vertragen, toch te vaak VWC checken, YouTube op filmpjes of webshops voor de beste deals. Daarnaast is er nu ik door Corona alleen thuisonderwijs heb niemand die mij aanspreekt als ik teveel andere dingen doe tijdens de les :bonk:

Laatst bewerkt:
Ik merk dat de kriebels echt wel komen en heb er enorme zin in. Alleen ik merk dat mijn studie echt beperkend werkt in mijn kriebels. Zit nu in mijn afstudeerjaar en het constant bezig zijn met deadlines en denken wat ik wel nog niet allemaal moet voor de Kerstvakantie is vervelend. Plus komt bij dat de kriebels die er wel al zijn alles vertragen, toch te vaak VWC checken, YouTube op filmpjes of webshops voor de beste deals. Daarnaast is er nu ik door Corona alleen thuisonderwijs heb niemand die mij aanspreekt als ik teveel andere dingen doe tijdens de les :bonk:
ik kan je vertellen dat je niet alleen bent, dan wel niet in het afstudeerjaar maar in het 2de studiejaar, hier exact hetzelfde probleem.

ik kan je vertellen dat je niet alleen bent, dan wel niet in het afstudeerjaar maar in het 2de studiejaar, hier exact hetzelfde probleem.

Haha hier nog zo’n student. Misschien toch een negatieve correlatie tussen aantal uren vuurwerk kijken/shoppen en de resultaten :)

Hier nog een! Maar ontspanning is heel belangrijk tijdens alle drukte (dat maak ik mezelf dan elke keer maar weer wijs):tongue2:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan