Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist deze compilatie bekeken uit 2013 , kriebels naar Oudjaarsdag zijn weer volop aanwezig :D

Compilatie waarbij veel overdag wordt gestookt, 10 uur project, knalcakes , fluitcakes etc. overdag wat voor mij nogsteeds de meeste sfeer geeft .

Ook de omgevingsgeluiden in dit filmpje zoals oudjaarsdag hoort te zijn, maar tegenwoordig helaas toch anders is vanwege het verbod op de single shots .

Kriebels echt fors aanwezig nu met drie dagen kerstmarkten en kerstdorp ook. Echt lekker om de tijd te hebben om daarmee bezig te zijn en het forum weer wat bij te lezen. Al kan dat voor de portemonnee nog wel lastig worden natuurlijk. :p

Een freak zonder kriebels is geen freak. Het begint op 1 januari en golft dan een beetje het voorjaar door tot 20 juni, de langste dag. Vanaf dan neemt het alleen maar toe, opening countdown, webshops, demo’s, kerstverlichting, top 2000 tot de ultieme climax..

Die kriebels zijn nu toch wel echt aanwezig hoor. Heerlijke tijden, overal zie je steeds meer en meer kerstversieringen, hier in huis ook. Mooie tijd.

Zojuist deze compilatie bekeken uit 2013 , kriebels naar Oudjaarsdag zijn weer volop aanwezig :D

Compilatie waarbij veel overdag wordt gestookt, 10 uur project, knalcakes , fluitcakes etc. overdag wat voor mij nogsteeds de meeste sfeer geeft .

Ook de omgevingsgeluiden in dit filmpje zoals oudjaarsdag hoort te zijn, maar tegenwoordig helaas toch anders is vanwege het verbod op de single shots .

Wat een heerlijke compilatie zeg. Zoek ook regelmatig nog naar compilaties uit die jaren. Het overdag stoken blijft toch prachtig.

Verder zijn de kriebels er al weer flink. Zeker nu er overal weer kerstverlichting verschijnt en het lekker fris is. Zeker als ik dan 's avonds de hond uit laat en er her en der een knal te horen is krijg ik er echt heel veel zin in!

Gaan we straks ook maar eens kijken, klinkt goed. Overdag filmpjes, blijven toch het meest sfeer verhogend.

De kriebels beginnen eigenlijk alweer na oud en nieuw omdat ik dan al uitkijk naar de restvoorraden van de winkels. Dan is het ook alweer puzzelen welke routes ik ga rijden aan het eind van het jaar.

Ik vraag me af wat dat voor cake is die je rond 4:15 de lucht in ziet gaan met spinner dingen en die knallen die dr uit lijken te komen :confused:
Dat is de cosair van Lesli. Heeft omlabeling gekregen i.v.m de oorlog in Oekraine. Hij heef tnu als het goed is een groene label. Ik had hem toevallig vorig jaar, leuk ding voor de prijs.

Wanneer krijgen jullie weer de kriebels voor de aanstaande jaarwisseling?

Is dit het hele jaar door, van 1 september of pas rond december, laat het hier weten.
Normaal begint het voor mij in september. Dit jaar pas eind oktober, gevoel is nu wel sterker dan anders rond deze tijd haha.

Ik ben jarig met kerst en dat vier ik niet want er komt toch niemand. Mensen doen liever andere dingen met kerst. Ik zelf ben niet zo'n kerstganger en denk alleen maar aan oud en nieuw in deze tijd ;-)

Kriebels komen pas echt in december. Maar ben wel bijna hele jaar mee bezig. Ik merk nu ook wel dat ik het meeste heb besteld minder de winkels afstruin. Denk eind deze maand laatste bestelling doe.

Dit jaar begon het bij mij pas weer te kriebelen toen de shoutbox weer toegevoegd was aan de site. Ook al zeg ik daar zelf niet veel, het doet veel voor de beleving en de kriebels

Kriebels beginnen nu toch wel steeds meer te komen! Meeste is besteld maar je weet nooit of er nog een afzakkertje komt..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan