Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Rustig. Bestellingen zijn gedaan. Mijn voornemen om niet naar de weervoorspellingen te kijken tot de 31e bevalt prima.

Heb wel zin om het vuurwerk op te halen.

Voor de jaarwisseling nog steeds geen idee waar ik het wil gaan vieren.

Op dit moment een mix van vooral heel erg veel zin in de komende dagen en ergens ook wel een soort van besef dat het er allemaal weer bijna op zit....
Hier precies hetzelfde, voorpret is nu wel zo'n beetje voorbij , het plezier van de verkoopdagen begint bijna .

Volop van genieten, voor nu gaat "mijn agenda" tot 31 December, wil geeneens aan 1 Januari denken :P

Hier precies hetzelfde, voorpret is nu wel zo'n beetje voorbij , het plezier van de verkoopdagen begint bijna .

Volop van genieten, voor nu gaat "mijn agenda" tot 31 December, wil geeneens aan 1 Januari denken :P
De verkoopdagen horen toch ook bij de voorpret? Evenals het uitpakken, aanraken etc etc ;)

Precies vanaf nu sta ik op standje maximaal genieten!! 1 Januari denk ik gewoon niet aan!!

De verkoopdagen horen toch ook bij de voorpret? Evenals het uitpakken, aanraken etc etc ;)
Uiteraard, maar voor mij begint vanaf de verkoopdagen het echte genieten, alle knallen die je dan al hoort , cakes die de lucht in gaan overal .

Nu tijdens de voorpret is het niet zo dat je elk uur een cake hoort, dat is wel zo met de verkoopdagen .

En je kunt nu niet telkens naar de gekochte producten lopen, opnieuw neerzetten etc. wat straks met de verkoopdagen wel kan als je je bestellingen hebt opgehaald :D

Maar dit is in ieder geval hoe ik het ervaar :)

Op dit moment een mix van vooral heel erg veel zin in de komende dagen en ergens ook wel een soort van besef dat het er allemaal weer bijna op zit....
Dat gevoel van dat het er weer bijna op zit heb ik altijd zodra het vuurwerk eenmaal in huis is.
En zodra het 1 januari is, denk ik meteen weer aan de komende lente en zomer.
Ook daar kijk ik dan weer naar uit.

Snap het gevoel van hierboven wel, zoveel dingen waar ik ontzettend naar uitkeek zijn inmiddels alweer geweest. Nu dus keihard genieten van de laatste dagen.

Dat gevoel van dat het er weer bijna op zit heb ik altijd zodra het vuurwerk eenmaal in huis is.
En zodra het 1 januari is, denk ik meteen weer aan de komende lente en zomer.
Ook daar kijk ik dan weer naar uit.
Ja dat heb ik ook wel hoor, en gelukkig ga ik in de periode Jan/Feb 2x een weekendje weg en nog een midweekje naar Ameland dus wat dat betreft zijn de vooruitzichten prima en heb ik zeker niks te klagen!!😅

Aj, dat is wel heel zuur zeg. Hopelijk kun je nog wel wat genieten van de afhaaldagen en het stoken.

Heel herkenbaar...we hebben bezoek ik zit alleen maar op mn telefoon VWC te kijken en met een schuin oog darten.
Niet de meest gezellige mja moet je nu ook maar niet op bezoek komen😅
Tip, in deze dagen geen tijd voor visite. Dat kan het hele jaar door wel.

Heel herkenbaar...we hebben bezoek ik zit alleen maar op mn telefoon VWC te kijken en met een schuin oog darten.
Niet de meest gezellige mja moet je nu ook maar niet op bezoek komen😅

Haha ja, mooie timing voor de visite. VWC is AAN nu!

In januari en februari blijven ze altijd nog wel aanwezig door de freakshops en daardoor de bestel stress. Daarna zakken ze wel weg en komen ze eind augustus weer rustig opgang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan