Pauperzooi
VWC lid
Slecht, de hele vakantie al wakker tussen 05:00 - 06:00. Net een klein kind 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Op dit moment een mix van vooral heel erg veel zin in de komende dagen en ergens ook wel een soort van besef dat het er allemaal weer bijna op zit....En hoe staat het er voor bij iedereen?
Ik ook... En dat als man van middelbare leeftijdSlecht, de hele vakantie al wakker tussen 05:00 - 06:00. Net een klein kind![]()
Hier precies hetzelfde, voorpret is nu wel zo'n beetje voorbij , het plezier van de verkoopdagen begint bijna .Op dit moment een mix van vooral heel erg veel zin in de komende dagen en ergens ook wel een soort van besef dat het er allemaal weer bijna op zit....
De verkoopdagen horen toch ook bij de voorpret? Evenals het uitpakken, aanraken etc etcHier precies hetzelfde, voorpret is nu wel zo'n beetje voorbij , het plezier van de verkoopdagen begint bijna .
Volop van genieten, voor nu gaat "mijn agenda" tot 31 December, wil geeneens aan 1 Januari denken![]()
Precies vanaf nu sta ik op standje maximaal genieten!! 1 Januari denk ik gewoon niet aan!!Hier precies hetzelfde, voorpret is nu wel zo'n beetje voorbij , het plezier van de verkoopdagen begint bijna .
Volop van genieten, voor nu gaat "mijn agenda" tot 31 December, wil geeneens aan 1 Januari denken![]()
Uiteraard, maar voor mij begint vanaf de verkoopdagen het echte genieten, alle knallen die je dan al hoort , cakes die de lucht in gaan overal .De verkoopdagen horen toch ook bij de voorpret? Evenals het uitpakken, aanraken etc etc![]()
Dat gevoel van dat het er weer bijna op zit heb ik altijd zodra het vuurwerk eenmaal in huis is.Op dit moment een mix van vooral heel erg veel zin in de komende dagen en ergens ook wel een soort van besef dat het er allemaal weer bijna op zit....
Ja dat heb ik ook wel hoor, en gelukkig ga ik in de periode Jan/Feb 2x een weekendje weg en nog een midweekje naar Ameland dus wat dat betreft zijn de vooruitzichten prima en heb ik zeker niks te klagen!!Dat gevoel van dat het er weer bijna op zit heb ik altijd zodra het vuurwerk eenmaal in huis is.
En zodra het 1 januari is, denk ik meteen weer aan de komende lente en zomer.
Ook daar kijk ik dan weer naar uit.
Heel herkenbaar...we hebben bezoek ik zit alleen maar op mn telefoon VWC te kijken en met een schuin oog darten.Poh, wat is het hier aanwezig. Echt een stuiterbal op dit moment!
Tip, in deze dagen geen tijd voor visite. Dat kan het hele jaar door wel.Heel herkenbaar...we hebben bezoek ik zit alleen maar op mn telefoon VWC te kijken en met een schuin oog darten.
Niet de meest gezellige mja moet je nu ook maar niet op bezoek komen![]()
Heel herkenbaar...we hebben bezoek ik zit alleen maar op mn telefoon VWC te kijken en met een schuin oog darten.
Niet de meest gezellige mja moet je nu ook maar niet op bezoek komen![]()