Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kijk gewoon het hele jaar door naar filmpjes etc, dan heb ik soms al iets van 'die moet ik hebben!'.
Dan kijk ik naar de nieuwe producten en wacht ik ongeveer tot november voor ik écht een lijst ga maken.
Ik begin in januari alweer met bekijken wat goed en leuk was en wat niet, dan in juli augustus ga ik mijn lijstje maken, er mogen 350 producten op in alle catogorieen.. Daarna prijzen foto's en filmpjes zoeken... En dan in november de site online.. En dan gaat het echt beginnen!
ik doe het in mijn hoofd altijd begin oktober maar als de folder uit zijn en de website's zijn geüpdate maak ik een lijstje met leuke dingen. Dan bekijk ik mijn budget en dan streep ik wat weg.
Ben al druk bezig met lijstjes maken alleen dit worden ze toch niet alleen het is gewoon erg sfeervol om het te doen altijd een erg lekker gevoel om achter je computer lekker vuurwerk uit te zoeken.
Alleen begin ik altijd pas echt met uitzoeken als de sites van de winkels waar ik koop geupdate zijn. Dan kijk ik wat mijn budget is en ga ik producte uitzoeken. Dit lukt nooit in 1 keer maar ik blijf mijn lijstjes aanpassen tot dat ik de bestelling doe. Ik zit ook elk jaar standaart een heel stuk over mijn budget heen. Dat vind je niet erg, maar als al je vuurwerk dan op is heb je toch weer een soort van spijt dat je weer teveel hebt uitgegeven. Maar dan kijk je je collectie foto's en filmpjes terug en dan denk je weer van achja het is maar 1 keer per jaar we zullen en maar gewoon maximaal van genieten.
al een lijstje gemaakt en dan kom ik rond de 250 tot 300 euro uit. Zijn wel de prijzen van het krantje van vorig jaar dus ik moet de stijgingen nog ff afwachten.
Ben al wel een beetje bezig, het is nog wachten op wat prijzen, nog wat filmpjes en het assortiment van de dealers. Maar schattingen, en lijstjes met 'must haves' Zijn er al
zo dra ik de folders binnen heb begin in gelijk te spitten in die folders
altijd moeilijk maar laaste tijd wordt het duurder dus ik ga denk over tot
prof blokken denk ik