Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is die upgrade dan slechter? Dat iedereen deze moet hebben? Ik wil eerst ff filmpje zien.
Greetzz
Deze cake met muur van goud zal dit jaar 49.95,- als advies prijs meekrijgen.
gr
Marchel
Bij deze even een belangrijke mededeling.
Wij van Evolution willen staan voor vuurwerk van hoogste kwaliteit.
Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
Onze bevinding was dat deze que effect super is en ook de hoogte is geweldig.
Echter heeft men de snelheid van de cake niet aangehouden zoals aangegeven door mij.
Hierdoor is de cake gewoonweg te snel voor de adviesprijs.
Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.
Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.
mvg
Evolution Fireworks
Bij deze even een belangrijke mededeling.
Wij van Evolution willen staan voor vuurwerk van hoogste kwaliteit.
Daar we erg hoge verwachtingen hadden bij dit product hebben we na binnenkomst ervan deze aan een steekproef onderworpen.
Onze bevinding was dat deze que effect super is en ook de hoogte is geweldig.
Echter heeft men de snelheid van de cake niet aangehouden zoals aangegeven door mij.
Hierdoor is de cake gewoonweg te snel voor de adviesprijs.
Wij hebben hierdoor besloten de advies verkoop prijs vrij te geven voor onze afnemers zodat deze een acceptabelere prijs naar rato kunnen maken.
Verder zijn we al in China in contact met een fabriek waar men ervaring heeft met dit soort producten en we deze volgend jaar wel krijgen naar specificatie van ons.
mvg
Evolution Fireworks