Wall of Silver XXL [Uitloop 2017]

Complimenten voor deze openheid! Kunnen velen nog een puntje aan zuigen!
Ik zie hem nu bij Bredavuurwerk staan voor 29,95 euro.. Daar komt ie zeker weten voor in de straat te staan. Vol gas!

Complimenten voor deze openheid! Kunnen velen nog een puntje aan zuigen!
Ik zie hem nu bij Bredavuurwerk staan voor 29,95 euro.. Daar komt ie zeker weten voor in de straat te staan. Vol gas!

ik denk dat het "stijl achterover slaand tegen de gevel werk" word , in het proef filmpje zegt men ook F........ !
Die reactie zegt al genoeg.

Cake is zover ik kan beoordelen gigiantisch goed, probleem is de tijdsduur, als er tussen elke 'wall' een seconde of 1,5-2 was, was het gewoon goed.
Enige wat Marchel moet doen is dus die chinees uitleggen dat die een ander lontje moet gebruiken :p

Ik vond deze qua tempo eigenlijk top. Lekker rammen, maar niet te veel overlap van de salvo's. Lekkere knetterzee.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik alle Evolution producten erg netjes afgewerkt vond!

Deze er ook nog bij gehaald op de valreep lekker agressief bakje dit valt zeker op in de straat.

Schermafbeelding 2015-01-05 om 09.44.04.jpg

Kijk eens wat wij hebben gevonden dit jaar :D

Toen we bezig waren met een mooi doorlontprojectje moesten we van een aantal cakes de labels er af halen. Bij de Wall of Silver (oude versie) kwamen we een verassing tegen. Geen idee wat er staat maar het was een grappige verassing :P

Mooi om te combineren met bv twee Happy ThundersQ,1tje aan het begin en 1tje aan het reservelont,je krijgt dan een soort Down Under.

gefilmd vanaf een zijde die we normaal niet zien..
vast gebonden onder de cake..
Het is wel de oude 2013 versie.

Hierbij ook even twee screenshots van de nieuwe wall of silver.
Door een bepaalde manier van productie is de hoogte echt super.
Je kunt zelf de hoogte wel een beetje inschatten door naar auto en de persoon die het vuurwerk ontsteekt te kijken:D
Verder is dit gefilmd af 100+ mtr

Screenshot_2015-08-09-19-54-07.jpg
Screenshot_2015-08-09-19-54-10.jpg

gr
Evolution Fireworks

Laatst bewerkt:
Een muur van knetterend zilver vuur!!
Adviesprijs: 46.50

Waar de 2014 versie warm werd ontvangen gaan we toch een stapje verder.
We hebben toch een beetje gesleuteld aan de oude variant.
Of we nu tevreden zijn?
MEER DAN TEVREDEN!
Meer zilver meer knetter en hoger, voller en luider dan ooit!

Back
Bovenaan