Ronnie_24
VWC lid
Alle dealers met China red? Anders heb je ook nog de omlabeling ervan bij de Vuurwerkbunker filialen.Die zou ik moeten hebben... alleen waar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Alle dealers met China red? Anders heb je ook nog de omlabeling ervan bij de Vuurwerkbunker filialen.Die zou ik moeten hebben... alleen waar
Ik bedoelde een straatfilmAlle dealers met China red? Anders heb je ook nog de omlabeling ervan bij de Vuurwerkbunker filialen.
Zou mooi zijnIk bedoelde een straatfilm
Als je em nog nooit gehad hebt, is het een leuke deal!Ja? Zou jij 'm daarvoor niet laten staan uit eigen ervaring? Dan gaat ie toch t mandje in denk ik...![]()
Dat zou ik er ab-so-luut niet voor over hebben... dan beleef je meer plezier van 5 losse fonteinen a een tientje per stuk. Of meer als je slim shopt.52,50 euro bij Intratuin te krijgen, maar twijfel nog of ik deze neem als 12 uur project, ik kan nergens een straat filmpje vinden van deze, dacht dat deze nieuw was in 2025 maar hij schijnt er dus al een aantal jaar te zijn, dan moet er toch ook een filmpje van zijn?
Deze vorig jaar ook gehad, leuk voor de prijs toen à €20,-. Meer is ie m.i. niet waard.Dat zou ik er ab-so-luut niet voor over hebben... dan beleef je meer plezier van 5 losse fonteinen a een tientje per stuk. Of meer als je slim shopt.
heb je m al weer gevondenDie zou ik moeten hebben... alleen waar
zou hier graag een straat filmpje van zien zodat ik hem evt kan bestellen voor 52,50Zou het je echt sterk afraden voor dit geld, is hij echt niet waard.heb je m al weer gevondenzou hier graag een straat filmpje van zien zodat ik hem evt kan bestellen voor 52,50