Waikiki

Airforce

VWC lid
Artikelnummer: PM3015
Artikelnaam: Waikiki
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 473,5 gram*
Aantal Schoten: 25
Effectomschrijving: 25 schots waaiercake waarin fanshape en z-shape elkaar afwisselen met verschillende effecten.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 39,95
veel gezien voor 29,95

*Aangepast naar 2016

30mm V-Shape

waikiki.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Row 1,3,5 at once: gold glitter tail to gold floss willow with blue stars, Row 2 and 4: with 2 shots red mine (tube 2 and 4) + 3 shots gold glitter tail to gold floss willow with blue stars.

Was na de jaarwisseling al zeer te spreken over deze cake en ook op de demo wist hij weer te verrassen. Heerlijke combinatie van rood en blauw, verwerkt in dikke mines en grote boeketten. :)

waikiki.jpg

Mooie waaier cake met grote boeketten.
Wel vrij kort, maar dat heb je al snel met dit soort waaier/salvo cakes.

Film van daze cake bij de demo van Kuiper:

Eddy.

Dat is wel een ander effect dan tijdens hun eigen demo! Hopelijk is dat niet bij alles het geval.

Dat heeft te maken met 2016 of 2015 batch. De 2015 versie is zoals hierboven te zien. Deze zul je hoogstwaarschijnlijk ook in de meeste gevallen nog krijgen als je hem bestelt.

Ik tel soms maar 3 shots i.p.v. 5. En ja, eerste filmpje (2015 versie?) is beduidend mooier. Tweede lijkt totaal niet op het origineel. Snap dit nu even niet meer.

Ik tel soms maar 3 shots i.p.v. 5. En ja, eerste filmpje (2015 versie?) is beduidend mooier. Tweede lijkt totaal niet op het origineel. Snap dit nu even niet meer.

In mijn filmpje wordt 5x 5 shots geschoten, alleen in rij 2 en 4 zijn 2 shots een mine, dus daar maar 3 boeketten.

Eddy.

Ik heb deze ook voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken. Ga hem in het 18 uur project verwerken met de Hunter van Weco en 2 x Scorpione van Broekhoff. Moet een mooie waaier box worden

Deze dus afgelopen jaar geschoten. Prachtige cake om stand alone te schieten voordat de grote boxen hun werk doen. Boeketten gigantisch, zoals van pangu 30 mm verwacht mag worden, met heldere rode mines in de 2e en 4e rij!

Edit: Helaas niet gefilmd (doe ik overigens nooit....)
Edit 2: Batch 2017 overigens

Ben erg benieuwd naar straatfilmpjes, dus laat die beelden maat komen. Deze staat al een tijd op mijn wensenlijst maar nog nooit gehad.

Heb hem helaas niet op film maar is echt een hele dikke waaier. Staat al weer op mijn lijstje voor dit jaar. Nu maar hopen dat Pangu er nog een aantal in de bunkers heeft liggen

Back
Bovenaan