Waarvan ken je de persoon voor je?

Raaddebom:D hahah en van zijn vele Filmpjes met prachtige vergelijkingen op knal vuurwerk gebied..
Kan persoonlijk alleen maar zeggen... ga zo door!

Van de Lesli VWC meeting, toen Bastiaan's (vrouw/vriendin) een tijd had gepraat met mijn moeder.
Daar ken ik hem een beetje van! :D

(Teminste volgens mij was dat de vrouw/vriendin van jou Bastiaan?)

Euhm..die was niet mee hoor :D
Dus ik heb geen flauw idee met wie je gepraat hebt :wink: haha

Ik zie hier alleen bekende die posten dus ik d8, ik ga eens posten iemand die niet bekend is:P
( de bovenstaande ken ik niet persoonlijk, maar het is wel een top moderator!).:D

Oke, dan weet ik ook niet. Was in iedergeval een vrouw/vriendin van een mod hier!

------

Ontopic: Zie ik wel eens langs komen hier op het forum! :)

Euhm... Tja wat moet ik nou eens verzinnen. Dat hij zichzelf en anderen rondom hem ernstige schade toe brengt...

Van genoeg dingen... uitstapje naar baar**:rolleyes:. De pijn die ik kreeg doen ie mij sloeg met een party popper:p... Gamen....En nog wel een aantal andere vage zooi:p

Van genoeg dingen... uitstapje naar baar**:rolleyes:. De pijn die ik kreeg doen ie mij sloeg met een party popper:p... Gamen....En nog wel een aantal andere vage zooi:p

Same here. Tom vergeet alleen nog te zeggen dat hij een gamenerd is. Maar voor de rest ken ik hem eigenlijk overal van:p

Van lege doosjes die ik deze jongen heb gebracht.
Van zijn Metal style.
Van hier op VWC!

Back
Bovenaan