Waarvan ken je de persoon voor je?

ja waar ken ik jou van :p De eerste ontmoeting van de Royal demo blijft nog steeds de plek waar ik je van ken hahaha

Ik krijg nu al weer zin in een mandarijn :p
Ik ken hem van de chat spam partijen :D
192a24ff3f831d4446c7f91196466847ZW1haWwtc3BhbS5naWY=.gif

**** te laat -.-

QUOTE=Dmenrapstar;479459]ja waar ken ik jou van :p De eerste ontmoeting van de Royal demo blijft nog steeds de plek waar ik je van ken hahaha

Jonge ben vuurwerk bij je wezen halen.Zo snel ben je me vergeten haha.Maar klopt bij royal demo idd.:angel:

Van de chat, en kom je naam regelmatig tegen op het forum. Verder heb ik je volgens mij nog nooit gezien/gesproken bij een show/meeting

Ken hem (nog) niet in real life..
Maar Ja wie kent Vuurwerk punt niet..
Ooh ooh ooh wat mis ik hun filmpjes:wink: (oude filmpjes)..
Ojah en ik weet dat hij ook mijn filmpjes mist :D
maar daar komt verandering in :wink: (nog ff afwachten Dennis-Pyro)

Die ken ik van de Lesli VWC dag, zat bij hem in de auto naar de bunkers van Lesli. En er zat nog iemand bij in de auto weet jij nog wie dat was?
En nog gepraat van te voren.

Thomas ken ik van het forum, enkele showtjes, verkoopdagen Harten 4 en was hij bij mij thuis op mijn verjaardag :wink:

tjahh..... :-)
via een vriend van ons.

karel tegen stefan, heey er woont bij ons in de buurt nog zo vuurwerk verslaafde
week later een pm van torr, heey ben jij niet die maat van karel :p
en daarna een show bezocht ! en nu ben ik de oppas :p

tjahh..... :-)
via een vriend van ons.

karel tegen stefan, heey er woont bij ons in de buurt nog zo vuurwerk verslaafde
week later een pm van torr, heey ben jij niet die maat van karel :p
en daarna een show bezocht ! en nu ben ik de oppas :p

Haha.... Kun je nagaan waar ik je dan wel niet van ken:p Is het niet begonnen met mw2? En vorig jaar in Hilversum voor de eerste keer kennis gemaakt?

Back
Bovenaan