Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Na gesprek met importeurs en het feit dat winkeliers soms niet te stoppen zijn met delen, komen we er toch op terug dat wanneer de informatie niet foutief is, wij het laten staan.
Dat lijkt me een goede oplossing. Uiteraard logisch dat importeurs niet willen dat er foutieve informatie over hun producten onbedoeld verspreid wordt. Ook logisch dat forumleden nieuwe producten willen bespreken zodra deze ergens verkocht worden.
Waarschijnlijk, vandaar mijn advies: maak een “officieel” account aan namens jouw bedrijf en heb laagdrempelig klantcontact.
Volgens mij, als een importeur informatie niet gelekt wil hebben via een winkel, dan moet die importeur de informatie gewoon niet aanleveren, geen conceptvideo rondsturen, geen info. Hooguit zeggen dat ze nieuwe producten hebben waarvan de details nog volgen, zodra dat compleet is krijgen jullie meer informatie.
Uit interesse: welke consequenties zouden er tegenover kunnen staan voor een verkooppunt?
Piet