Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
hier een vraagje over wat videosoftware:
heeft iemand enig idee wat een goed slow-motion programma is voor de PC? (gratis/betaalt maakt niet uit)
zo ja? welke?![]()
Hopelijk zo snel mogelijk met de nieuwe GoPro Hero4 Black. Waarbij voor mij belangrijk vooral het geluid verbeterd is, en het kan filmen in 4K. Wel wacht ik nog de nodige revieuws af. Maar hij staat op mijn verlanglijst.![]()
Ik weet niet waarom je op dit moment voor de 4 wil gaan als je vuurwerk gaat filmen.
Volgensmij kan je beter een gopro hero 4 kopen voor het schermpje dat je achterop krijgt, echter filmt deze versie geen 4k heb ik begrepen (weet ik niet zeker)
Ik wil je niet tegenhouden, super toffe camera's met lompe wide-angle, maar vrijwel niemand heeft op dit moment een 4k scherm of iets dat hoger komt dan full HD. Het neemt alleen heel veel geheugen in beslag, en het bewerken is een nachtmerrie tenzij je zieke hardware in je pc hebt.
Zoals al vermeld, de 3+ wordt nu goedkoper, en ik zou daar persoonlijk voor gaan, tenzij je dat schermpje achterop wilt.
4k is bij vuurwerk toch niet echt relevant vind ik, je hebt niet veel detail wat je wilt laten zien denk ik. Dan zou ik een wat goedkopere GoPro kopen en mooi een externe microfoon.
Nogmaals, dit betekent niet dat de GoPro 4 gewoon ziek is met vette framerates en bijzonder vet dat hij vol 4k filmt, maar voor vuurwerk over the top vind ik.
Dat schermpje mis ik niet eens op mijn Gopro 3+. Er zit een mooie app bij waar je een preview hebt en de camera helemaal mee kan instellen. Hij zit toch op mijn statief. 1x inregelen en gaan met die banaan.
Ja ik weet hoe dat werkt, maar ik prefereer toch gewoon een schermpje achterop, geen input lag, geen geklooi. Het is wel handig dat je daar instellingen kan veranderen.
Maar om snel even wat op te nemen is het minder makkelijk.
Ik heb bij de Zena Trophy een GoPro Hero 2 geleend, was eigenlijk de eerste keer dat ik er zelf mee filmde. GoPro heeft zijn voordelen en nadelen, maar als back up camera echt vet, mooie wide-angle tussen de beelden door, geeft echt een leuk effect.
Foto Canon D650
-50 mm lens F1.8
-70-200 L F4.0 USM
-28-135 F3.5- F4.5 USM
en uiteraard een statief..
Bekijk bijlage 19877
Bekijk bijlage 19878
Bekijk bijlage 19879