fotograafjerome
VWC lid
sinds vandaag kan ik foto's maken met een Nikon D70s en wat mooie lensjes er bij 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jupilerfreak zei:leuk topic, maar iemand die ik denk wil graag gericht foto's maken van vuurwerk. kan iemand mij in 1 enkele post de perfecte instellingen geven voor het fotograveren van vuurwerk? hij heeft de powershot a 50 ofzo
fotograafjerome zei:de powershots van canon zijn inderdaad wel goed en je hebt veel instelmogelijkheden maar je moet een camera uitzoeken die voldoet aan jou eisen en geschikt is voor wat je er allemaal mee wilt gaan doen.
Mattenfreak zei:Zo, dat ziet er zeer netjes uit en dat voor jouw leeftijd!![]()
Hoeveel mag zo'n leuk hebbedingetje kosten?
(Of is dit via een opleiding?)
![]()
Pyromen zei:Zo mensen het feest kan beginnen, ik heb een nieuwe DigiCam,Een Sony S40 CyberShot.
4.1Megapixels
256Mb
Carl Zeiss Lens
3x Zoom gedoe![]()
En nog wel wa leuke dingen
En nog wat leuke Extras:Orgineel Sony Tasje,Orgineele Sony Oplader,Oplaatbaare Batterijen.
Koste Mij 265,-
Ik ben er wel zeer blij mee.![]()
![]()
Jupilerfreak zei:ontopic: heb je er al foto's meegemaakt? en lukken de instellingen al?
offtopic: hoe kom je in hemelsnaam aan het geld
Heb ik ookPyromen zei:Zo mensen het feest kan beginnen, ik heb een nieuwe DigiCam,Een Sony S40 CyberShot.
4.1Megapixels
256Mb
Carl Zeiss Lens
3x Zoom gedoe![]()
En nog wel wa leuke dingen
En nog wat leuke Extras:Orgineel Sony Tasje,Orgineele Sony Oplader,Oplaatbaare Batterijen.
Koste Mij 265,-
Ik ben er wel zeer blij mee.![]()
![]()