Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel kost ie?Mattenfreak zei:Hey freaks,
velen willen graag mooie foto's maken, maar weten niet precies of hetgeen wat ze willen kopen helemaal goed is voor het fotograferen van vuurwerk.
Plaats hier dus wat jij gebruikt met specificaties en eventueel een voorbeeld van je werk wat je hebt gemaakt.![]()
Ik zal beginnen in dit topic.![]()
Mijn fotocamera (waarmee ik ook film):
Canon PowerShot S50
![]()
Kenmerken
- - 5,0 Megapixel CCD
- 12x gecombineerde optische en digitale zoom
- 13 opnameprogramma's
- Compact, ergonomisch design
- Krachtige DIGIC processor
- iSAPS technologie
- 9 punts AiAF
- Flexizone AF/AE
- Filmen tot 3 min.
NitraatFreak zei:Hoeveel kost ie?
NitraatFreak zei:Hoeveel kost ie?
Ja of tweedehandsMattenfreak zei:Kostte mij anderhalf jaar geleden nog €450,- excl. alles wat erbij komt kijken zoals geheugen en statief.![]()
Deze camera is volgens mij inderdaad niet (veel) meer te krijgen, denk dat je dan ongeveer voor die prijs nu de S70 wel hebt.
![]()
Ik heb hem voor 109 euro zien staan op internetGerwin zei:hoe duur was die mic ??? want die wil ik ook nog een keer kopen![]()
vuurwerkfreakz_ zei:Ik heb hem voor 109 euro zien staan op internet.
http://www.videohandel.nl/product_info.php?products_id=174
Mooie fotos vanuit de hand , maar waarom gebruik je een flitsvuurwerkjunk zei:Hoi
Ik maak mijn fotos met een sony cybershot 6.0 mega pixel, mijn fotos worden uit de hand geschoten en zijn vaak gewoon kei mooie...... hoe dit kan weeek niet maaarja heb geen klagen.
kijk maar eeens naaar mijn bonn fotos
best mooi toch>