Waarde van je vuurwerk t.o.v. betaald

Heb t even nagerekend. Inclusief decfreakortingen en gewonnen prijsvragen zit ik op 43.19%
Dus heb t voor mijn gevoel aardig gedaan.:p

Daar ik niet alles Meer weet van de exacte prijzen Maar het zal zo 44% zijn wat ik betaald hebt,Zena Aktie begin dit jaar,Weco fabriek scheelt 50% als je voor de Verrassingspakketten gaat :)en dan nog wat winkelaanbiedingen dus 56% korting

Ik heb ze gezien van afgelopen jaar:sad:,dat was Triest,ben ook al 2 jaar niet Meer geweest.Dus elk jaar is het een verrassing,dr zit voor een dubbel bedrag aan vuurwerk in en ja dr zitten best aardig wat vuurpijlen in Maar kann je niet zeggen wat voor potten,antwoord op Paulus01

Mét gratis vuurwerk en prijzen van win-acties kom ik uit op zo'n 90% korting, zonder winacties zo'n 75%. Heerlijk om in Groningen te wonen met winkels als @vuurwerklandoutlet en @giezenvuurwerk dicht bij te hebben :D :D :D

Haha heel toevallig dacht ik daar vanmorgen aan om dit eens een keer uit te rekenen:

648,06 / 1035,60 (o.b.v. FPM prijzen in pdb) = 62,57%

Door het winnen van gratis vuurwerk is het meer dan 50%, maar zonder heb ik zo'n 46% korting kunnen bedingen.

Ik kom op 61,7% uit vanwege de vele kortingen die ik heb meegepakt bij vuurwerkoutlet Groningen:)

Ik kom uit op 54,1% uit. Dit gaat nog wel iets om hoog hoop ik d.m.v. de grabbelton bij van Herwijnen. Heb ook de prijs die ik gewonnen heb meegenomen. Deze heeft immers ook gewoon een winkelwaarde en waarde voor mij! :)

percentage zou ik zo niet durven geven,

maar heb bijna alles tijdens acties gekocht,
heb nog een Capital gewonnen, denk dat ik zo rond de 40% korting uit kom.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan