Waarde van je vuurwerk t.o.v. betaald

Erg leuk om een keer te doen!

waarde collectie
€ 615,13 ( ook weer boven budget)

Winkel waarde collectie
€ 1.114,55

kom ik uit op 55,2%. opzich wel redelijk netjes ( daarbij zit niet het gratis vuurwerk zoals bijv. het palm assortiment)

Totale korting van 47.68% Niet slecht gedaan aangezien ik pas in december heb besteld.

Laatst bewerkt:
Ik kom uit op 56% betaald. Dus 44% korting, gebruikmakend van freakacties. Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen als ik de rest hier lees.

Gegeven; ik heb bepaalde bedragen moeten gokken omdat ik de lijsten nu al niet meer heb kunnen vinden.

denk dat vele de bedragen rekennen die men zelfs zowat niet in losse verkoop durft te vragen. Zelf met 33 procent korting bij vuurwerk mania gekocht. Voor de rest dan nog bij orthen met alles 30a35 procent en door niet leverbaar wat extra gehad. Dus komt op gemiddeld 35 procent uit. Sommige artikelen met 75 en enkele en af toe 50. Maar meeste evolution spul met 30.

36.27% betaald dit jaar, Helpt natuurlijk dat ik een winactie heb gewonnen en mooie korting heb gepakt.

Mwa je kan je rijk rekenen, ik vind al die normale winkel prijzen totaal niet realistisch. Voor vele van ons die echt een berg kopen 1500plussers zegmaar zijn de prijzen met de kortingen nog steeds te hoog.

als ik kijk wat je destijds voor freak prijzen kreeg bij alpeco bijv. dan had je gewoon een karton chry crackling voor 7 euro per pot.

Mwa je kan je rijk rekenen, ik vind al die normale winkel prijzen totaal niet realistisch. Voor vele van ons die echt een berg kopen 1500plussers zegmaar zijn de prijzen met de kortingen nog steeds te hoog.

Dat komt waarschijnlijk omdat je niet al te snel tevreden bent?:D

Ik ben nog steeds liefhebber en heb in het begin ook altijd gedacht over die prijzen dat het wel lager kon, Echter nu ikzelf importeur ben heb ik de andere kant van de medaille gezien en geloof me dat van die geweldige marges bar weinig overblijft na aftrek van alle kosten!!!

als ik kijk wat je destijds voor freak prijzen kreeg bij alpeco bijv. dan had je gewoon een karton chry crackling voor 7 euro per pot.
Wat je zegt destijds was 10+ jaar geleden?

Het kan zijn dat ik door deze uitspraak aangevallen word echter vind ik dat men als importeur af en toe best wat tekst en uitleg moet kunnen geven over sommige uitspraken.
Er word soms te makkelijk gedacht over alles en dat er vermogens worden overgehouden wat echter niet zo is.

Ik wilde eigenlijk niet reageren maar heb het toch even gedaan.
Hopelijk zonder al teveel scheve ogen te krijgen.
Het gaat mij er om het enigszins reëel te bekijken.
We leven nu eenmaal in Nederland waar we toch met verscherpte regelgeving zit wat meer kosten met zich meebrengt dan elders.

gr
Marchel

mwa, aangevallen word je niet snel met al die fanboys.

vergeet niet dat je met evo een hele kleine speler in de markt bent. Massa is kassa en dat geldt zeker in het vuurwerk.

Ik vind de adviesprijzen maar onzin.
Zelfde als een kratje bier die koop je in de aanbieding ook met 40% korting en dan maken ze nog winst.
Ik denk dat de marge rond de 60% ligt van de (adviesprijs) daarom geeft elke winkel ook korting om je te lokken.

Zelfs de prijzen in de losse verkoop zijn vaak 75% van de 'adviesprijs'. Ik denk dat ik toch op zo'n 60 % vd totale adviesprijs zit.

Leuk zo'n nieuw lid :bonk:, dit is geen communisme waar alles zogenaamd gelijk is en niemand mag verdienen.

Hier word je beloont voor het risico dat je neemt, met zo'n instelling dat alles 50cent boven de inkoop prijs moet zijn, heeft het geen zin om te ondernemen.

Ik vind de adviesprijzen maar onzin.
Zelfde als een kratje bier die koop je in de aanbieding ook met 40% korting en dan maken ze nog winst.
Ik denk dat de marge rond de 60% ligt van de (adviesprijs) daarom geeft elke winkel ook korting om je te lokken.

Jij hebt nog duidelijk niet gehoord van min-marges in de supermarkt wereld......

mwa, aangevallen word je niet snel met al die fanboys.

vergeet niet dat je met evo een hele kleine speler in de markt bent. Massa is kassa en dat geldt zeker in het vuurwerk.

Drie jaar later...Daaaaag ‘fanboys’.

Tatatataaaa tjing tsjing ‘massa is kassa’!

Groot gelijk van Evo.

Back
Bovenaan