Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb bedacht af te sluiten met 4 Brocade Rain van Bon fireworks en 2 keer Shiny Golden Palms van Bon Fireworks en daar tussen in 6 keer de Big Fat Chill. En 4 keer de Heavy legend 25 en 2 keer Scream Machine.

Dus komt het als volgt eruit te zien 2 keer Brocade Rain dan 2 keer Big Fat Chill dan 1 keer de Shiny Golden Palms dan weer 2 keer de Big Fat Chill dan weer de Shiny Golden Palms dan weer de Big fat Chill 2 keer en als finale 2 keer Brocade Rain en 4 keer de Heavy legend 25 erachteraan met 2 keer de Scream Machine.

Moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit bewust over nadenk. Ik heb geen speciale afsluiter maar denk dat ik dit jaar afsluit met de Transbomber en Cairo crackling

Normaal steek ik alles willekeurig af, maar ben dit jaar van plan om een finale te schieten.

Planning is 5x terromoto 1sec- 5x the Scream- 60/25 the Final- 2x berlin- 1x transbomber- 1x da nang. Volgorde moet ik nog uitvogelen, suggesties zijn altijd welkom��

Normaal steek ik alles willekeurig af, maar ben dit jaar van plan om een finale te schieten.

Planning is 5x terromoto 1sec- 5x the Scream- 60/25 the Final- 2x berlin- 1x transbomber- 1x da nang. Volgorde moet ik nog uitvogelen, suggesties zijn altijd welkom��

5x Terremoto 1s op het laatst. Daarvoor 5x The Scream. Daarvoor 2x Berlin.

Ik sluit niet af met een vooraf bedachte finale. ik pak vanaf 00:00 uur wat er dichtste bij ligt en dat kan van alles zijn. Zullen waarschijnlijk een paar (Funke) fonteinen worden onder het genot van een biertje.

Restjes waarschijnlijk, wat fonteintjes of potjes die onderaan de stapels lagen. En ondertussen rustig een goed glas whiskey weg nippen.

Ik ben er nog niet uit maar voorlopig heb ik besloten om te eindigen met de Transbomber. Deze heeft een aardige finale maar ben bang dat dit iets tegen kan vallen als ik de Triple X ervoor schiet?

Hangt beetje vanaf of ik de spullen geleverd krijgt...

Evobomber --> 2x Transbomber met 2x ROTP + 2x Scream.

2x special #4 gaat het voor mij niet meer worden. Ga voor de rest denk ik dan niet echt een finale creëren ofzo, eerder afsluiten met een blok als firestarter 1,2' en dan misschien 2x cairo crackling erachter plakken.

Met een sapje bij de (VWC) Vuurkorf!:biertje:

Altijd nog een beetje cat 1. en wat overgebleven spul stoken rond de vuurkorf, meestal net zo lang tot dat je uit dooft en ik niks meer heb om erop te gooien!:D

Ik ga dit jaar voor de volgende afsluiting. Wil er een herrie/ramshowtje van maken. Zit alleen nog wat te twijfelen over de volgorde, dus tips zijn welkom!

- *compound*
- 3x Wicked Whistle
- 4x Cairo Crackling
- 2x The Scream (steps)
- 6x Cruel Cannon

of:
- *compound*
- 4x Cairo Crackling
- 3x Wicked Whistle
- 6x Cruel Cannon
- 2x The Scream (@ once)

Hangt er natuurlijk ook vanaf op welke bestelde compound de keuze valt en vooral de finale daarvan. Triple X heeft al wel een eigen goede finale bijv, zat nu te denken aan de Cruel Traction, lekker ramblok en daar past nog wel iets achter. Timing is wel een ding (ga niet elektrisch schieten), maar het is tot nu toe altijd wel goed gelukt, dus dat komt wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan