Waar sluit jij mee af?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals het er nu naar uit ziet eerst 1 karton big 19 tegelijk en daarna 2 keer een karton big 19 all at once en afsluitend een karton the Junk met een 30 tal Mama Mia`s

Ben van plan om af te sluiten met wat 50mm's. Hoewel het maar voor een jaar of 2 a 3, echt leuk was om ze te schieten, toch nog een laatste eerbetoon. :cool:

Ja mochten ze willen. Iedereen die niet laveloos in ze bed ligt maak ik rond uurtje of half 5 nog even wakker!

Afgelopen jaren afgesloten met 2x Return of the Phoenix en 2x Hexaniet.
Maar heb deze beide cakes nog nergens online gezien, dus zal over moeten stappen naar plan B, namelijk 2x Pounding Napalm en 2x Dumbum 16sh.

Voor mij word de afsluiter van de avond full moon party, tevens een mooi begin voor een fantastisch 2020.

Wat er op dat moment nog in de gang staat aan 'vergeten' cakes of pijlen. Maar als 'officiëel slot 6x Bombardos.

Helemaal zeker ben ik er nog niet van maar de dubbel kamuro van redwire waarbij halverwege de derde cake een catan special #4 de brand in gaat(heel misscien 2). Ben nog aan t dubben over wat voor z shape block ik hier nog in kan verwerken word nog ff zoeken voor wat moois

Ik kan hier eindeloos over nadenken, maar of ik mijzelf daar aan ga houden is een tweede. Waarschijnlijk wordt het gewoon iets, als er nog wat over is, wat in de gang staat wat mij heel lief aankijkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan