Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu naar de demo van Ano Vuurwerk over 2 weken, eindelijk weer eens kruit snuiven.

Maar denk toch wel naar de ochtend van de 31e als alles binnen is en de voorbereidingen kunnen beginnen.

Ik leef echt het meeste toe naar het moment van start verkoop/afhalen producten. Die sfeer, het eindelijk kunnen vasthouden van je aanschaf echt veruit het mooiste moment vind ik zelf. Daarna gewoon voor de fun (of je neemt stiekem toch wat mee) nog even langs wat andere winkel om die sfeer nog meer te pakken, prachtig! Op de 2e plek het uitstallen/uitzoeken thuis, prachtig al die spullen. en pas daarna komt het afsteken zelf, begrijp mij niet verkeerd ik vind het echt geweldig om het af te steken maar dat andere geeft mij meer kriebels dan het afsteken zelf.

Waar ik meest naar toe leef is het ophalen van vuurwerk, daarnaast ook zeker klaarmaken van alles en tuurlijk het afsteken.

Over 7 weken is het genieten!

"Waar leef jij het meest naar toe?" De komende week leef ik het meeste toe naar de demo van Ano Vuurwerk. Ik ben hier een aantal jaren geleden geweest en ik vond dit echt een geweldige demo. Ook de showroom was erg sfeervol ingericht en het was goed druk. Mist/rook was toen een grote spelbreker voor de eindshow, maar al met al een geslaagde avond. Het is absoluut niet naast de deur (ruim 1:30 uur rijden), maar ik heb er echt ontzettend veel zin in.

Daarnaast het besef dat de mooiste 5/6 weken van het jaar eindelijk gaan beginnen en toch mooi dat traditiegetrouw het demo-seizoen wederom begint met de demo van Ano Vuurwerk. Ik kijk er naar uit!

Ik leef toch wel het meeste naar de verkoopdagen toe. In alle vroegte op pad gaan op 29 december om alle bestellingen af te gaan halen is voor mij toch wel het meest magische moment. Daarnaast merk ik dat ik dit jaar meer dan ooit naar de demo's uitkijk. Het demo-seizoen is toch wel de echte aftrap van de jaarwisseling.
Verder kijk ik ook wel naar een aantal andere momenten uit die met de hele decembersfeer te maken hebben. Het halen en optuigen van de kerstboom, stemmen op de Top2000, de kerstdagen, urenlang luisteren naar de Top2000 en als laatste en zeker niet de minste dat we eindelijk weer gewoon kunnen stoken van 18.00 tot 02.00!

Ik leef nu nergens meer naar toe. Heb lange tijd uitgekeken naar deze periode. Het is voor mij nu echt begonnen, dit wordt gewoon 6 weken kijkhard genieten van alles wat met oud en nieuw en december te maken heeft. Onbezorgd toeleven naar ons dag, het kan me niet lang genoeg duren. Voorheen kon ik niet wachten tot de 31ste, nu mag het wel goed langzaam gaan zodat ik het maximale uit de aanloop kan halen.

Ben nu bezig met de kerstbomenverkoop. Maar ik kijk echt uit naar de verkoopdagen. Ik heb zo,n zin om eindelijk weer eens vuurwerk uit te geven. Dat is misschien nog wel mooier dan oud en nieuw zelf. gewoon dagenlang alleen maar met vuurwerk bezig zijn en mensen blij maken.

Het is het totaalplaatje van december waarin de eerste folders op de mat vallen, het wk darten begint, de kerstboom opzetten, toeleven naar de eerste verkoopdag en leuke ritjes te maken erna wat te drinken. Tijdens deverkoopdagen savonds aan het raam kijken op zolder of er al wat wordt afgestoken en toen het 10:00 uur moment! Nu het 18 uur moment ....ohjaa de top 2000 niet te vergeten

Waar ik het meest naar uitkijk is het moment om weer sochtends vroeg in de auto te stappen en richting het oosten te rijden om mijn bestellingen op te halen. blijft altijd iets magisch

Naar de verkoopdagen..
De sfeer als je in de avond dan buiten overal weer het vuurwerk hoort.
Heerlijk!

Dat is ook altijd prachtig inderdaad. Avonds lopen wij hier tijdens de verkoopdagen bewust een flinke ronde, je ziet en hoort dan echt al zeer veel de lucht in gaan. Kriebels bij de gedachte dat het dit jaar weer gaat gebeuren.

Dit jaar ga ik mijn neefje helpen zijn 1e bestelling ooit te maken en samen met hem ophalen. Dat vind ik heel mooi.
Oliebollen halen op de 31e en top 2000 kijken, terwijl ik spanning afwacht tot 18.00

Ik leef nu echt toe na de eerste krantjes bij de kerstboom doorbladeren alles nog een x doorlopen en opzoeken op vwc daarna echt heel benieuwd hoe het zal zijn om 2 dagen in een vuurwerkwinkel te werken en 31ste lekker met mijn zoontje na een vuurwerkwinkel gaan en een onvergetelijke dag van maken

Gewoon het toe kunnen leven naar de jaarwisseling, eerst de Sint ff afvinken, dan lekker door naar kerst, mooi ouwehoeren met de vuurwerkliefhebbers met kerst en dan door naar de verkoopdagen. Dat is voor mij echt hetgeen wat ik zo gemist hebt, dat moment dat je de winkel in kunt lopen, de sfeer proeven, iedereen vrolijk en dan tot slot lekker die jaarwisseling vieren.

Waar ik het meest naar toe leef is bij mij echter wel kerst, de start van de top 2000. Daarna leef ik rustig naar de verkoop dagen en dan rustig naar oud en nieuw de klok en het aftellen.

Kijk uit naar alles, maar zou donders graag even op de rem trappen. Wat vliegt de tijd voorbij zeg. Geniet optimaal van alles nu, en wil dat zo lang mogelijk doen. Maar de dagen gaan echt zo snel. Prachtige tijden nu, het maximale eruit halen.

Kijk uit naar alles, maar zou donders graag even op de rem trappen. Wat vliegt de tijd voorbij zeg. Geniet optimaal van alles nu, en wil dat zo lang mogelijk doen. Maar de dagen gaan echt zo snel. Prachtige tijden nu, het maximale eruit halen.

Precies mijn gevoel ook. Ik probeer het allemaal bewust mee te krijgen.
Zo meteen komt er visite uit het hoge noorden. Ze komen hun boodschappen ophalen die ik voor hun heb mogen uitzoeken. Ik geef hem straks een kleine cursus doorlonten voor "pro's".
Muziekje erbij, worstenbroodjes, wat te ouwehoeren. Gewoon genieten van deze voorpret. Zin in!

Inderdaad, de tijd gaat zo snel nu! Nog 26 dagen tot we mogen afhalen. Dat is minder dan 4 weken. Kan het amper bevatten eigenlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan