Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Waar leef jij het meest naar toe? Zijn het de demo's, is het de feestmaand december, de opening van de kerstmarkten of toch de spanning voor de dag der dagen of puur het afsteken van het vuurwerk zelf?
Normaal leef ik echt naar de laatste dagen van het jaar toe met de drukte en gezelligheid hier op het forum, de showrooms bezoeken, de afhaaldagen en dan de apotheose op 31 december vanaf 18 uur. Tot die tijd zoveel mogelijk genieten van de contacten met medeliefhebbers, het forum en het bezoeken van shows en demo's. Dit jaar zal het wel met een heel dubbel gevoel zijn met de wetenschap dat het hoogstwaarschijnlijk de laatste keer is. Al zou het de laatste keer nog niet zijn en zou het volgend jaar nog mogen omdat ze de wet er nog niet door hebben gekregen dan zal de sfeer nooit meer als vanouds zijn.
Het moment dat je de auto instapt om al het vuurwerk af te halen met vrienden.
En de prachtige dagen in de winkel, met geweldige sfeer en gezelligheid. Iedereen die langskomt is blij. Papa’s die weer kleine kindjes in een snoepwinkel worden en de diversiteit aan bestellingen en groottes blijf ik leuk vinden. Dat zijn de momenten waar ik echt naartoe leef.
En dan natuurlijk het 18:00uur moment, wanneer het eerste lontje ontbrandt mag worden.
De dagen voor kerstmis, dat er velen vuurwerkshows zijn, je nog kan uitzoeken welke producten je wilt hebben, de heerlijke top 4000 van radio10, lekker eten, vakantie. Gezelligheid. En zoveel meer.
Het gaat bij mij in etappes. Waar ik nu het meest naar toe leef zijn de winkeliers demo's. Hopen dat deze er dit jaar weer zijn. Als ik maar 1 ding mag kiezen is dit de eerste afhaaldag.
Ik kijk toch het meest uit naar de kortere dagen en het punt dat we weer echt richting de sfeervolle dagen gaan. Voorbereiding op de aankopen dit jaar, video's blijven kijken van het nieuwe en de straat films van de eerdere items.
Ik hoop nog dat ultieme gevoel te kunnen krijgen van uitzoeken, bestellen en toeleven met alle sfeer richting het afhalen.
Stap voor stap geniet ik van elke stap. Voor nu is het dat de dagen weer korter worden. Vanavond al ietswat herfstachtige sfeer, dan begint het wel te kriebelen hoor! Zeker dit vermoedelijk laatste jaar wil ik echt van elke stap maximaal en 100% bewust genieten!
De kortere en donkere dagen, daar kan ik echt naar uitkijken. Maar ook het koude weer mag van mij wel weer komen, dat je over straat wandelt en ergens een openbaart lucht ruikt en de kerstversiering weer ziet hangen, heerlijk.
Aantal mijlpaaltjes in het laatste kwartaal;
- 3 oktober Leiden (Dat geeft mij het startgevoel)
- oktober halloween
- start kerstmarkten bezoeken
- Sinterklaastijd
- eind november 1e demo (bij Ano)
- 5 december
- decemberdemo's
- showrooms bezoeken en folders halen
- Kerst
- afhaaldagen
- Dag der dagen!
De kortere dagen en het koude weer.Hopelijk dit jaar weer ouderwets sneeuw met de kerstdagen en een koud oud en nieuw.en natuurlijk de ophaaldagen dat ik eindelijk weer vuurwerk in huis heb,en kan genieten van het kleine muurtje