Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat weer snel allemaal. Veel dingen waar ik naar uit keek zijn alweer achter de rug. Nu is het uitkijken dat december aanbreekt. De maand vol met sfeer. Sinterklaas avond, kerstmarkten bezoeken, vuurwerketalages, serious request, kerst, top 2000, en ik hoop heel erg op wat winters weer. Het meeste waar naar uit gekeken wordt is natuurlijk de 28ste.

Ik kijk vooral uit naar de start van de verkoopdagen, de tijd gaat zo ontzettend snel , over precies 2 weken zitten we al in December .

Ook kijk ik vaak mijn uitgeprinte bestellingen na van de verschillende winkels, en twijfel telkens om nog dingen bij te bestellen want de webshops gaan nu allemaal geleidelijk aan weer open, dan bekijk ik weer een webshop hier in de buurt en moet ik me echt inhouden om niet te bestellen ondanks dat de prijzen een stuk hoger liggen dan een paar maand terug bij de Freakshops .

Vanaf begin December mag het allemaal wat langzamer gaan, optimaal genieten van de komende tijd !

Intussen is er e.e.a. al afgevinkt voor dit jaar, ergens jammer, maar het draagt ook enorm bij aan de heerlijke sfeer die er nu is.
Volgende week naar de Duitse kerstmarkt, megaveel zin in ook. In de tussentijd het huis meer en meer versieren. Sinterklaas vind ik echt een minder onderdeel, daar kijk ik altijd naar uit om af te ronden en dan begint het pas echt, vind dat altijd zo een tof vooruitzicht. Normaliter bouwden we het dan pas op, maar dat is nu weken naar voren geschoven, ideaal.
Nog zat leuke dingen te doen, ook een kerstborrel en foute kersttrui dag is mooi.

Het schiet inderdaad al aardig op zo, overal begint de sfeer er steeds meer in te komen. Kerst komt steeds vroeger. Da's ergens wel lekker natuurlijk, zodat we die sfeer steeds eerder te pakken krijgen. Volgend weekend naar Londen - dat helemaal in kerstsferen is, daar zal de sfeer nog meer een boost van krijgen.

Eigenlijk wel naar de hele maand december; eerst Sinterklaas, dan overal buitenverlichting/versiering, winkels in de kerstsferen, kerstmuziek op de radio, kerstreclames op tv, demo's, folders, wk darts op tv, kerstpakket, kerstvakantie, kerstdagen. Vervolgens de afhaaldagen en dan de grote dag!

24 december +/- 14:00 dan is het heerlijk naar huis, en genieten voor een ruime week, Daarna de 28e natuurlijk het ophalen van de spullen, tripjes maken heerlijk.

20ste,eind van de middag,start van 2 weken vakantie,en dan i.d.d. de 28ste als er vuurwerk gehaald kan worden,dan eenmaal weer thuis ,kruitsnuiven 🥳

Misschien toch wel de kerstdagen. Dan komt alles zo dichtbij en gaat het ineens ook zo snel allemaal. Daarvoor is het nog echt er naartoe leven, en dan ineens is het daar...:kerst:

Skyradio zorgt hier voor en na mn werk weer voor de kerstsfeer. Vandaag al sinterklaas jongens, niet normaal hoe hard t gaat :handsup:

Veel waar ik naar uit keek is inmiddels alweer geweest helaas. Nu vol door naar de verkoop dagen, wat heb ik daar een zin in zeg.

Wanneer de klok 18.00 uur slaat en we het hele teringzooitje in de fik kunnen janken! 😏

Ik kijk ook wel uit naar het ophalen.. maar met mijn routekaart is dat inmiddels een werkdag geworden. Teveel kilometers voor de hoeveelheid vuurwerk.

Vervelende "werkdag" zeg,vuurwerk ophalen en dat de hele dag lang 😂
Als ik moest kiezen tussen dat en een voor mij normale werkdag,dan weet ik wel welke versie ik kies :d

Wanneer de klok 18.00 uur slaat en we het hele teringzooitje in de fik kunnen janken! 😏

Ik kijk ook wel uit naar het ophalen.. maar met mijn routekaart is dat inmiddels een werkdag geworden. Teveel kilometers voor de hoeveelheid vuurwerk.
Dit vind ik juist super! Hier ook vanuit amsterdam naar breukelen, roosendaal, breda, pijnacker, almere, amersfoort en utrecht. HEERLIJK!!!!!!

Voor mijn zijn persoonlijk de verkoopdagen het leukst. Lekker vuurwerkwinkels afstruinen en allemaal mensen en kinderen met blije gezichten. Heel de dag je collectie zitten bewonderen en van het vuurwerk genieten dat al word afgestoken tijdens de verkoopdagen. Ik vind het heerlijk.

Ik leef het meest toe naar de 28ste dan is oud & nieuw voor mij echt al begonnen. Alle stapels met afhaalbonnen zijn zojuist uitgeprint, gebundeld en op volgorde in een mapje gestopt. Dus ik ben er helemaal klaar voor! :holland:

Afhalen 28 december 😻😻
K iets minder zin in nu, aangezien mijn zoon toch niet meegaat. Hij vindt het zelf ook treurig dat het zo moet lopen, hij was er ECHT graag bij geweest. Maar iedereen begrijpt toch dat je een gratis dagje Walibi niet af kan slaan? 🙃
Als jullie ergens een klein vrouwtje al scheldend met een iets te grote bestelling zien slepen .. zwaai dan ff naar me 🙋🏼‍♀️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan