Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik weet niet of ik de enigste ben maar ik kijk enorm uit naar het moment dat de klok een uurtje achteruit gaat.
Ik leef ook toe na de nachtbrakerstopics tijdens de afhaaldagen. Heerlijk om te zien hoeveel mensen in dezelfde afhaal, plannings- en ontkooistress zitten. Legendarisch om te lezen hoe een admin ‘s nachts föhnles krijgt voor zijn compounds. Afhaalverhalen, top 2000 aan, weerstress. Heerlijk hoe iedereen slecht slaapt maar toch optimaal geniet van de mooiste dagen van het jaar.
Hoe lang föhn je dat dan, en haal je ze uit de doos om de onderkant te föhnen of wat doe je?
Weleens zeiknatte zooi gehad dan? Staat ook nog eens lekker binnen, ook top nog ff.
Inderdaad, de nachtbrakers topics blijven echt prachtig. Goed druk ook altijd, al mag het van mij nog drukker. Lees die topics van eerdere jaren ook wel eens terug, goed voor de sfeer.Ik leef ook toe naar de nachtbrakerstopics tijdens de afhaaldagen. Heerlijk om te zien hoeveel mensen in dezelfde afhaal, plannings- en ontkooistress zitten. Legendarisch om te lezen hoe een admin ‘s nachts föhnles krijgt voor zijn compounds. Afhaalverhalen, top 2000 aan, weerstress. Heerlijk hoe iedereen slecht slaapt maar toch optimaal geniet van de mooiste dagen van het jaar.
Ben die nachtbraker topics laatste tijd weer aan het doorspitten. Is gewoon een leuke tijd. Iedereen in zn roes enzo![]()