Waar leef jij het meest naar toe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Waar leef jij het meest naar toe? Zijn het de demo's, is het de feestmaand december, de opening van de kerstmarkten of toch de spanning voor de dag der dagen of puur het afsteken van het vuurwerk zelf?

Deel het hier met ons.

Och man. Begint ieder jaar vroeger. In de zomer bak ik al een keer oliebollen haha.

Ik kijk naar zowel de herfst als de winter uit.
De donkere dagen, wat mij betreft zelfs met regen(ideaal met vorst en sneeuw uiteraard) Binnen de houtkachel aan. Iedere zondag standaard een ander stoofgerecht op de haard pruttelen.
Met m’n dochters Sinterklaas en kerstliedjes luisteren. De eerste kruidnoten en gevulde speculaas hebben we deze week al binnen. Kan nog heel lang doorgaan. Vallende blaadjes, met de meiden kastanjes zoeken, onder m’n overkapping de houtkachel aan icm de top2000 en een glaasje whiskey. Etc 😁

Waar ik het meeste naar toe leef, is de hele periode van het einde van het jaar. Het draait al lang niet meer om alleen vuurwerk, maar van alles erom heen.

De eerste bladeren die vallen, de avonden die eerder beginnen, de gure dagen met Vuurwerkcrew op de achtergrond, de wintertijd die ingaat, de temperatuur die daalt, de mistige ochtenden, de weilanden met rijp, het dartsseizoen dat begint, de eerste lichtjes buiten, de reclames op TV en radio, kerstmuziek, tuincentra en winkels met kerstadvertenties en ingerichte showrooms met kerstspullen, sinterklaas, kerst, de top2000, het WK darts. Alles samen is voor mij dé mooiste periode van het jaar die rond deze tijd lichtjes begint (bladeren die vallen), maar vanaf oktober écht los gaat (herfstweer, start van Skyradio Christmas).

Het is voor mij echt het toeleven naar de donkere dagen, gezelligheid, samen zijn. Heerlijke tijd. Ik kan niet wachten!

Ik sta er dubbel in, ene kant ben ik het met de heren hierboven eens en die beschrijven precies de momenten waar ik ontzettend naar uit kan kijken. Andere kant is het prima zoals het nu is, vind de tijd al zo ontzettend snel gaan allemaal, voor je het weet is alles weer voorbij. Probeer vooral te genieten van ieder moment nu.

De hele december maand. Van de top 4000 van radio 10 en het foute uur op Qmusic, tot lekker eten/drinken, tot mijn vakantie, tot kerstmis en natuurlijk oud en nieuw en ga zo maar door. December bied altijd alles :).

Hét moment waar ik het meest naar toe leef is het moment dat ik in de auto stap, de sleutel om draai, Top2000 aan en dan richting de winkel vertrek om mijn bestelling op te halen. Maar ik geniet van de hele periode. De korte dagen, overal de kerstverlichting, de koude avonden met openhaardgeur, de demo's. Nouja jullie kennen het wel.

Eigenlijk de hele maand december. De leuke versieringen buiten bij iedereen, sky radio x mas channel, de sfeer hier binnen, de demo's en de gezellige drukte op het forum.

Ik kijk enorm uit naar het Red Lantern Super Pakket. :d En natuurlijk de komende periode tot het eind van het jaar genieten. De tijd gaat
immers zoals al hierboven beschreven veel te snel.

Ik leef ook toe naar de nachtbrakerstopics tijdens de afhaaldagen. Heerlijk om te zien hoeveel mensen in dezelfde afhaal, plannings- en ontkooistress zitten. Legendarisch om te lezen hoe een admin ‘s nachts föhnles krijgt voor zijn compounds. Afhaalverhalen, top 2000 aan, weerstress. Heerlijk hoe iedereen slecht slaapt maar toch optimaal geniet van de mooiste dagen van het jaar.

Laatst bewerkt:
Ik leef ook toe na de nachtbrakerstopics tijdens de afhaaldagen. Heerlijk om te zien hoeveel mensen in dezelfde afhaal, plannings- en ontkooistress zitten. Legendarisch om te lezen hoe een admin ‘s nachts föhnles krijgt voor zijn compounds. Afhaalverhalen, top 2000 aan, weerstress. Heerlijk hoe iedereen slecht slaapt maar toch optimaal geniet van de mooiste dagen van het jaar.

Idd een klassieker :)

Ik heb vooral toegeleefd naar deze tijd, volop activiteit op fora, demo's, shows, nieuwe artikelen, freak meetings en ga zo maar door. Ik kom zo de tijd wel door tot de feestdagen met als hoogtepunt de afhaaldagen en natuurlijk o&n.

Ik leef ook toe naar de nachtbrakerstopics tijdens de afhaaldagen. Heerlijk om te zien hoeveel mensen in dezelfde afhaal, plannings- en ontkooistress zitten. Legendarisch om te lezen hoe een admin ‘s nachts föhnles krijgt voor zijn compounds. Afhaalverhalen, top 2000 aan, weerstress. Heerlijk hoe iedereen slecht slaapt maar toch optimaal geniet van de mooiste dagen van het jaar.
Inderdaad, de nachtbrakers topics blijven echt prachtig. Goed druk ook altijd, al mag het van mij nog drukker. Lees die topics van eerdere jaren ook wel eens terug, goed voor de sfeer.

Voor mij begint het zo rond september..de pepernoten in de winkel en eerste kerstspullen bij action. Dan de folders in decembers en de etalages bij de winkels (helaas hier een aantal verdwenen) skyradio christmasstation dan de kerst zelf en na de kerst toch echt de vuurwerk inkopen, top 2000 het wk darts en dan lekker nachtbrakers topics en oudjaarsdag heeerlijk stoken!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan