Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
In het topic wanneer tuig jij je kerstboom op kwam net de vraag voorbij waar iedereen zijn boom kocht. Nou zijn er vele plekken waar je deze kunt kopen, bij de kweker, intratuin, bouwcentra, de ikea enz. Maar waar haal jij je boom en waarom juist daar?
Ik wil ook dit jaar weer kijken bij de boomkwekerij in de buurt voor de gezelligheid, als het weer het toelaat.
Vorig jaar overstag gegaan voor een kunstboom, maar vind het uitzoeken van een echte toch wel onwijs sfeervol. Wellicht een kleintje erbij?
VidaXL en Bol.com heb ik elk 1 kerstboom gekocht die ik nog steeds, ook al is bij de een zelfs al 5 jaar, gebruik. Meestal kopen we de echte bomen bij de lokale Gamma als zij een actie hebben. En soms als ik een supermarkt bezoek zie ik wat leuks en neem ik daar ook een boompje erbij.
Al een tijdje een nepboom. Misschien dit jaar een iets grotere kopen. Het is het gemak en dat een echte minder lang mee gaat. Anders zou ik een echte kopen.
Nergens. De kunstboom doet 't nog prima, al willen we wel kijken voor een boom met wat vaste verlichting erin. Ik kan niet wachten tot 'ie weer staat eigenlijk..
Jaren lang bij de intratuin gekocht, altijd dik tevreden over. Afgelopen jaar voor het eerst een kunst boom gekocht, terwijl ik daar eerder niets van wou weten. Maar doordat we de boom vroeg willen hebben staan gekozen voor een nep boom. Maar ga het uitzoeken van een echte boom zeker missen.
Voorgaande jaren kocht ik altijd bomen bij de Makro, mooie bomen voor een leuke prijs maar helaas dit jaar geen verkoop meer daar. Gelukkig zit Tuincentrum Poppelaars in Breda ook dichtbij huis waar ze ook prima bomen hebben voor een redelijke prijs dus daar komen ze dit jaar vandaan. Inmiddels is de eerste helemaal aangekleed en de tweede is morgen aan de beurt.
Deze week eens wat boerderijen af voor boodschappen. Mooie producten, zo van het land of uit de stal. En, we hebben er twee in de buurt die ook een kerstbomen kweken als extra inkomsten. Deze keer voor het eerst in jaren weer voor een echte.
Nepboom 3 jaar geleden gekocht bij de Intratuin. Destijds geen fan van, maar moet eerlijk toegeven dat het ook wel zo zijn voordelen heeft. Mis de geur van een echte boom wel :(.