Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vooralsnog is de enige winkel die we aandoen Vuurwerkstaffel. Daar gaan er uiteraard nog wel wat bijkomen, maar de twijfel is enorm welke winkels dat nog gaan worden. Maar eens goed de aanbiedingen in de gaten gaan houden!

Lijst tot nu toe

29/12
Vuurwerkstaffel H'bergen
Knalkeet Rijssen
Sonder Weerselo
In de middag Duitsland in (omgeving Lingen/Meppen)

30/12
Valk Geesteren
Vuurwerkgigant Franeker
Outlet Joure
Outlet Haulerwijk
Vox Meppel
Kuiper Koekange

31/12
Hoogstwaarschijnlijk een rondje Oldenzaal, Enschede & Nijverdal (Camaron/Busscher/Valk) voor diverse kleine bestellingen en klein spul.
Misschien nog een keer Valk Geesteren voor extra bestellingen.

Ik hou het dit jaar bij 3 winkels ;)

- De driesprong
- Vuurwerkoutlet gelderland
- Pro pyro

Zie in Roosendaal wel wat interessante dingen gebeuren maar het is ver uit de richting :(

Op dit moment vuurwerk Vathorst en Knalkeet Rijssen. Zit te twijfelen over welke winkels daarbij moeten komen, ik denk aan Vos Huizen of misschien de Driesprong.

Vooralsnog is de enige winkel die we aandoen Vuurwerkstaffel. Daar gaan er uiteraard nog wel wat bijkomen, maar de twijfel is enorm welke winkels dat nog gaan worden. Maar eens goed de aanbiedingen in de gaten gaan houden!

Uiteraard doen we de plaatselijke winkel in het dorp ook nog even aan. Nog niet online, maar zeker leuk om even binnen te lopen die dagen voor wat klein spul!

ik begin de 29e, bij ivo reinders in groenlo, rij dan door naar haaksbergen voor vuurwerkstaffel, en ga vervolgens naar ER feuerwerk/ Funke feuerwerk over de grens bij haaksbergen.

en vervolgens smiddags nog naar röder feuerwerk in Hünxe

Inmiddels is het duidelijk dat we naast Vuurwerkstaffel ook even gaan kijken bij VuurwerkVelp. Altijd leuk om een nieuwe winkel aan te doen, sfeer meepakken!

Dit jaar voor het eerst ook eens buurten bij Huisman Vuurwerk, daar ben ik enkel in de weken voor de verkoop ooit geweest. Kijk er naar uit, wat klein grut besteld en fonteinen, ideaal om wel even de sfeer te pakken.

Witte Tenten in Eemnes hoop ik meerdere keren te zien weer, altijd leuk om langs te gaan. En waar ik langs kom, ga ik zoveel mogelijk toch even kijken, heb die winkelsfeer echt enorm gemist.

Dit jaar is bekend dat het 3 winkels worden.

In de geplande route staat als eerste VTC. Daarna naar Intratuin Hendrik ido Ambacht.

Na deze 2 winkels te hebben bezocht heb ik als laatste Papvuurwerk. Praktisch ligt Papvuurwerk bij mij om de hoek, dus wordt een wandelingetje er naar toe.

Mijn lijstje afhaal adressen:

29/12
Vuurwerkland Steenbergen
Kruidenier Haaksbergen
Vuurwerkstaffel Haaksbergen
Knalkeet Rijssen
Valk Rijssen
Sonder Weerselo

In de middag een rondje Duitsland

30/12
Valk Geesteren
Vuurwerkgigant Franeker
Outlet Joure
Outlet Haulerwijk
Kuiper Koekange

31/12
Rondje Oldenzaal/Enschede voor diverse kleine bestellingen en klein spul.

Dit wordt 'm voor dit jaar:

29/12
- Vuurwerkperdoos Geesteren
- Pyrospecials Duitsland
- Shoptourtje Duitsland

30/12
- Vuurwerk Huizen
- Vuurwerkwereld Almere

Als het goed is en dan is dit mijn definitieve lijst

vuurwerkstunter 29-12
Wagenvoort 29-12
Vathorst 29-12
Ed Raket 29-12
Gebro vuurwerk 29-12
Haverkamp 29-12

Gils 30-12
Outlet 30-12

29-12 Bredavuurwerk > Breda
29-12 Intratuin > Breda
29-12 Vuurwerklandfreaks > Steenbergen
30-12 Driesprong > Zoetermeer
30-12 Vuurwerk Huizen > Huizen
30-12 Riezebos > Amersfoort

Oa bij harrieboem te Halle, Intratuin duiven, TNT vuurwerk doetinchem en ook nog wat meer winkels uit de buurt.

Tot nu toe afhaalbonnen bij Vuurwerkbunker Breda.
Komt nog bij, Raven Hengelsport Rijen (Vuurwerkexpert) of Vuurwerk Tilburg.

Intratuin Amersfoort 29-12
Riezebos vuurwerk ( Amersfoort ) 29-12
Vuurwerk Almere haven 30-12
Vuurwerk vathorst 30-12
Vuurwerk Vechtweelde 31-12

de 29ste in de ochtend naar vox vuurwerk in Meppel, 's avonds naar kuiper in Koekange. De 30ste naar Valk in Nijverdal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan