Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Door wat financiële tegenslag de Triple X helaas moeten annuleren. Intratuin Duiven gaat er waarschijnlijk ook uit. Blijft over:

Vuurwerk Outlet Gelderland
Vuurwerk Almere Haven
Vuurwerk Velp

Paar vaste adresjes maar dit jaar ook een paar winkels waar ik anders eigenlijk nooit kom, best wel leuk ook om weer eens wat 'nieuws' te zien.

Naast de gebruikelijke adressen die ik bezoek wil ik dit jaar ook weer een aantal nieuwe adressen aan doen. Vorig jaar een aantal nieuwe adressen gepakt, en da's goed bevallen! Al is het maar voor een paar items, de sfeer die je bij de onbekende winkels opdoet is goud. Altijd ff rondkijken, de indeling bekijken, genieten van alle vaders met kinderen die wat op komen halen... dat houden we erin!

Mits de coronamaatregelen het mogelijk maken zal ik Wesley vergezellen bij Vuurwerk Huizen, nadat ik mijn bestelde vuurwerk op heb gehaald bij Witte Tenten verhuur. Verder nog wat adressen in de buurt, weet nog niet precies welke maar zijn er genoeg om aan te doen.

Vuurwerkbunker Pijnacker
Verbakel vuurwerk Pijnacker
Driesprong vuurwerk Zoetermeer
Vuurwerk Duitsland Emmerich
Valk vuurwerk Nijverdal
Vuurwerkstore Holten
Quartel vuurwerk Pijnacker

De planning voor dit jaar:

Ed Raket Vuurwerk Apeldoorn
Intratuin Apeldoorn
Groenrijk Apeldoorn
Accuworld (Klein Bussink) Apeldoorn
Piroshop Arentz Zutphen
Valk Vuurwerk Nijverdal
Vuurwerkstore Holten

Euh, de vraag is denk ik eerder; waar haal ik mijn vuurwerk níet! Hier in en rond de stad dan hè. Ik denk dat ik geen GBV/Evo dealer hoef te bezoeken en Lesli ook niet of nauwelijks; Welkoop is al jaaaaren geleden dat ik daar iets kocht, Hubo Haren krijgt misschien weer een bezoek voor 1 fonteintje :) Wolff dealer in Hoogkerk heb ik ook al jaren niks meer gehaald, dat komt wel via elders. En met het verdwijnen van vele verkooppunten laatste jaren blijven er zo maar weinig over die geen bezoekje krijgen, met name GBV/Lesli dealers komen er bij mij karig vanaf (hoe zou dat nou toch komen...).

Heb nu definitief besloten (na wat tips van vuurwerkcrew leden) om m'n vuurwerk op m'n wintersport bestemming in Oostenrijk te kopen. Vooral de 37mm cakes en 73gr pijlen waren overtuigend :)

Vuurwerk outlet Haulerwijk
Vuurwerk Kuiper Koekange
Vuurwerk outlet plaggenmarsch Hardenberg
Onrust Stadskanaal
Lodeo Veendam

Ik heb toch nog via via een mooie doos weten te scoren. Dan maar op de illegale manier.
Ik moet gewoon wat hebben voor 0.00 uur

Komende afhaaldagen haal ik mijn vuurwerk bij de volgende winkels:

Vuurwerkbunker
Driesprong
Vuurwerk per doos

Hier wil ik nog 1 a 2 bezoeken bij plannen om het overzichtelijk te houden en niet te vermoeiend.
Daarnaast uiteraard nog een ritje Duitsland :)

Even wachten tot plaggenmarsch in Hardenberg weer open gaat om daar alvast de eerste bestelling te kunnen doen. Daarnaast wat bestellen bij de fietswinkel in onze woonplaats die Magnum verkoopt, en misschien een ritje Duitsland.

Het ophalen staat gepland op 29 en 30 december.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan