VWC in 2019; tips of suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het rapporteren van shouts in de shoutbox lijkt te zijn uitgeschakeld. Je kan het wel aanklikken, maar als je de report wilt versturen, krijg je een foutmelding. Is het niet beter om deze functie weer aan te zetten?

Geen idee. Zo vaak hoef ik geen shouts te rapporteren :p

Na het klikken op 'versturen', krijg ik de standaard foutmelding: "DarkSoul, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:"
Ik zie nu alleen dat ik vervolgens dezelfde shout niet nog een keer kan rapporteren, want dan krijg ik de melding dat de shout al is gerapporteerd. Misschien komt de report toch door, ondanks dat ik een foutmelding in beeld krijg?

Je komt daarna op een pagina uit waar je geen rechten voor hebt, vandaar de melding, maar de shout is dan inderdaad wel gerapporteerd. Dat zullen we niet aanpassen, belangrijk is dat ie dan dus werkt, wij krijgen een melding in de chat.
Ben je er niet zeker van, is een pm altijd een goede optie.

Is er geen mogelijkheid dat de importeurs alle nieuwe produkten op 1 pagina zetten ipv 100 nieuwe aparte berichten posten?
overzichtelijk onder elkaar met foto erbij.
Nu staan er zoveel nieuwe produkten dat ik er maar 1 of 2 opend om te kijken wat voor produkt het is.
Er is gewoon geen beginnen aan.

Is er geen mogelijkheid dat de importeurs alle nieuwe produkten op 1 pagina zetten ipv 100 nieuwe aparte berichten posten?
Nu staan er zoveel nieuwe produkten dat ik er maar 1 of 2 opend om te kijken wat voor produkt het is.

Perfect idee!

ik merk dat bij mezelf heel erg bij de fireval lijn,
zie door de bomen t bos niet meer :p

zou idd fijn zijn als t overal bij staat :)

Want bij het algemeen forum per importeur kijken is te moeilijk...? Bijvoorbeeld:

https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?53507-Verzameltopic-Broekhoff-Vuurwerk-*NIEUW-2019*

En nog makkelijker, zoek gewoon naar "verzameltopic" in de zoekbalk, en je komt er echt wel uit lijkt mij.

We hebben hiervoor sinds een jaar of 3 per importeur een verzamel topic gemaakt waar alle nieuwe producten staan, zoals Beastmode aangaf.

Bij bv een fireval, hoe zou dit anders kunnen? Nu kun je per product reageren, als je alles in 1 topic gooit weet je niet wie op welk product reageert.

We hebben hiervoor sinds een jaar of 3 per importeur een verzamel topic gemaakt waar alle nieuwe producten staan, zoals Beastmode aangaf.

Bij bv een fireval, hoe zou dit anders kunnen? Nu kun je per product reageren, als je alles in 1 topic gooit weet je niet wie op welk product reageert.

Nu ik dit weet, werkt het voor mij prima. Niets aan veranderen.

De VWC filmpjes van nieuwe producten die zijn gefilmd op demos lopen heel haperig. Jammer genoeg worden deze filmpjes ook door verscheidene winkeliers gebruikt als productfilpje op websites.

zie dit voorbeeld fimpje:

Nieuw sectie op het forum, "Pro vuurwerk initiatieven" een plek waar ideeën en voorstellen kunnen worden gepost over initiatieven die hopelijk bijdragen aan het behoud van vuurwerk.

Hopelijk werkt deze nieuwe sectie motiverend en uitnodigend voor nieuwe ideeën en uitwerkingen hiervan. Tijd om eens het vuur(werk) aan de schenen te leggen van het anti vuurwerk volk.

De laatste tijd is de site regelmatig erg traag, regelmatig ligt de site er ook kort even helemaal uit met een Cloudflare melding?

We gaan er nogmaals naar kijken, het komt inderdaad toch teveel voor dat ie vertraagd is ondanks de server-upgrade deze drukkere maanden.

Naast dat hij soms wat traag is reageert hij op de mobiel ook niet goed op aanraken. Als ik een topic openen wil schiet hij zo 4 topics naar onder 1tje open. En nee het ligt niet aan mijn mobiel want de tablet heeft het ook

Naast dat hij soms wat traag is reageert hij op de mobiel ook niet goed op aanraken. Als ik een topic openen wil schiet hij zo 4 topics naar onder 1tje open. En nee het ligt niet aan mijn mobiel want de tablet heeft het ook
apart, heb ik nog nooit last van gehad en zit de helft van de tijd via mobiel hier. Wat voor browser gebruik je ? Chrome of safari ?

dat heb ik soms ook op de telefoon, komt bij mij omdat er bovenin (bij de shout) nog een reclame blokje aan t inladen is, vandaar dat die soms wat kan verspringen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan