Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

Dit jaar zowiezo:

Valk vuurwerk nijverdal

En voor het eerst naar rowy vuurwerk almere

En elk jaar ed raket apeldoorn.

Dit keer 2 waar ik nog nooit geweest ben :

-Rowy Almere
-Breda Vuurwerk

Zullen er ook nog wel en paar bijkomen. Maar deze 2 al wat besteld.

Nou ik had me voor genomen alles bij 1 winkel te kopen het zijn er nu 2 en straks 3

Kuiper koekange
Gebro
123 vuurwerk als die open is

ook ik haal het gros dit jaar weer bij vuurwerkhuizen/pyrofreakshuizen. voor het niet evo/pangu/wolff deel van de collectie ben ik mij nog druk aan het orienteren...

Heb al een groot gedeelte besteld bij Kuiper Koekange, zal de rest daar ook halen. Laatste 2 jaar geweest en erg tevreden over de prijzen/assortiment/service. Voor mij geen andere winkel meer.

bij verschillende winkels:
Huizen
Gebro
Orthen
Haokan

en zal ook nog wel wat bij andere winkels halen

Felix vuurwerk Ijsselmuiden het grootste gedeelte, daarna volgen Kuiper en Herman de haan op kleine afstand... en ja verder de plaatselijke winkeliers in Zwolle en omstreken... dus dat kan van Wezep tot meppel en kampen tot holten zijn, maar net hoeveel tijd en zin ik nog heb nadat al het bestelde vuurwerk binnen is.

Karwei ( wolff vuurwerk )
Kroon&co ( vuurwerktotaal)
en voor het eerst dit jaar bij vuurwerkland steenbergen.. alleen ik haal het op in Rotterdam zelf
vind ik wel fijn dat naar rotterdam word gebracht vind ik egt top :cool:

Voor de rest ligt het aan de dealers in de buurt wat ze verkopen :rolleyes:

Tot nu toe bestellingen staan bij Vuurwerk Huizen en Almere Haven. Maar het seizoen is pas net begonnen dus afhankelijk van de aanbiedingen ga ik misschien wederom buiten mijn huishoudboekje :rolleyes:
Zou kunnen dat er nog een tussenstop gemaakt wordt bij Gebro of Vechtweelde in Maarssen, Riezebos in Amersfoort of de Kluswijs in Scherpenzeel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan