Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee nog, bij de winkel met de beste korting en mooiste assortiment.

Ik heb inmiddels besteld bij;

Gebro (Utrecht)
Orthen

Hier zullen Koningsdal en Vechtweelde nog wel bijkomen denk ik, afhankelijk van de prijzen.
Meestal hanteren ze daar (helaas) de advies prijs en is het minder interessant om er te kopen.

Waarschijnlijk bij valk nijverdal maar als ik een auto heb dit jaar nog dan misschien ook nog huizen of outlet groningen

Vuurwerkland outlet - Groningen
Vuurwerkland - Winschoten
Lodeo - Veendam
Welkoop - Veendam/Winschoten
Duitsland Aldi/Lidl

Wellicht dat er nog wat andere winkels bij komen, maar dat kan ik nu niet zo zeggen.

Kuiper Vuurwerk Koekange. Goede service,en breed assortiment. Kom daar nu al een aantal jaar,bevalt goed.

Goudvuur vuurwerk word zoals ELK jaar de winkel waar ik mijn vuurwerk ga kopen.
Verder zal het vooral in/rondom Gouda zijn waar ik na toe ga voor mijn vuurwerk.
Eigenlijk net zoals elk jaar, gaat ook mogelijk niet veranderen, is dit mijn keuze.

Vuurwerk outlet Groningen en daarna een aantal adresjes over de grens in Duitsland.En tijdens de dagen daarna bij de reguliere dealers in de regio! ��

Al bestellingen gedaan bij Hoakan Pijnacker en Vuurwerland Steenbergen. De volgende bestellingen durf ik pas te doen na de demo's. Vuurwerkhal Rijswijk en Intratuin Pijnacker zijn daarbij de beste kansmakers op dit moment.

Dit jaar voor het eerst bij Haokan Oisterwijk. Verder zal daar Orthen en de boerenbond bijkomen en misschien als ik iets leuks bij een plaatselijke dealer tegenkom.

Voorlopig hebben we 3 winkels te bezoeken..
Alles word gehaald op 29 December
`s nachts Orthen.
`s ochtends Haokan Pijnacker.
`s ochtends Vuurwerkland Steenbergen (om de hoek).
Zover ik weet blijft het hierbij.. maar mochten er nou nog mooie freakacties of gewoon scherpe aanbiedingen zijn dan voegen we er nog gewoon een winkel aan toe. Wel het liefst regio Rotterdam want ik heb die dagen nog een hoop te doen om m`n show klaar te maken.

Dit jaar naar:

-Rowy Almere
-Breda Vuurwerk

Misschien nog een winkel, ligt eraan of ik iets mis

Wolff, Evolution en Pangu bij Vuurwerk Huizen.

Rubro, Vuurwerktotaal en Zena moet ik nog een winkel voor uitzoeken. Als je een leuke winkel weet met freakkortingen in de buurt van Apeldoorn(straal +-40km). Die mag je me via een prive bericht sturen.

[EDIT]Het is Huisman Vuurwerk geworden voor de Rubro/Zena/Vuurwerktotaal bestelling. [/EDIT]

Laatst bewerkt:
In ieder geval een bestelling van Undergroundvuurwerk bij Siro Vuurwerk Uitgeest. Daarnaast weet ik nog niet precies waar ik een grote bestelling ga plaatsen, ben nog aan het puzzelen.

Dit jaar alles besteld bij Huisman Vuurwerk. Gaat volgend jaar ook niet veranderen. Ze hebben een goed assortiment, mooie freakactie en een uitstekende service

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan