Waar haal jij je vuurwerk ?

Vorig jaar bij haokan, jan hobbel en mooijvuurwerk.

dit jaar nog iet besteld en ik zag dat haokan nu niet meer rendabel is, en mooijvuurwerk heeft mijn favoriete lijn niet meer. Dus dit jaar zal het fixit voorhout in de voorbestelling worden en op de verkoop dagen pak ik jan hobbel nog even mee.

de grooste besteling is dit jaar bij kuiper het is 120 km rijden maar ja je moet er wat voor over hebben
ook heb ik bij goedkopervuurwerk en orthen ook nog bestelingen lopen
helaas is dat de ander kant op ha ha ha :bonk:

Tot nu toe Vuurwerkdumper Leiderdorp en Blaxx vuurwerk Leiderdorp. Waarschijnlijk tijdens de verkoopdagen ook nog even langs Outletvuurwerk in Rijnsburg.

Tot nu toe bij Haokan te pijnacker, Vuurwerkdumper Leiderdorp en Jan Hobbel. Mogelijk ook bij de Fixet in voorhout, maar daar is de website nog niet online van.

Dit jaar mijn bestellingen gedaan
bij:
Zena Hardenberg
Herman de haan in Genemuiden
Kuiper Koekange.
Zal nog wat klein grut kopen denk ik bij plaggenmarsch vuurwerk in Hardenberg

Ik haal dit jaar zo'n beetje 85% van mijn vuurwerk bij Kuiper Koekange. Deze winkel heeft zulke goede actie's dat ik nergens anders heen hoef. Ook lekker handig natuurlijk, 1 adres. De overige 15% zal gehaald worden bij een winkel in mijn dorp (Theo van Huet) en een winkel van een collega (Roenhorst). 'S ochtens ook nog ff naar de aldi süd voor een karton reno's en dan is het best:)

Het grootste deel bij:
Vuurwerk Huizen - Huizen,

daarnaast:

Vuurwerk-NH - Heerhugowaard / Watergang
J. Niks - Middenmeer
Vuurwerkmania Oostzaan - Oostzaan

wellicht komt er nog iets bij

ik moet 68 km rijden voor huismanvuurwerk
maar dat is het wel waard als je voor 860 euro besteld,
mischien nog naar DL voor de kleine avond cakes en dan is het top!

Back
Bovenaan