Waar haal jij je vuurwerk ?

Vorig jaar de Duitse supermarkten langs geweest en in Nederland heb ik voornamelijk mijn vuurwerk bij Huisman Huissen gehaald. Was hier zeer tevreden over.

Denk dat ik het volgend jaar weer zo doe. Wel ben ik bereid flinke afstanden te reizen voor lagere prijzen, ben je toch weer ergens mee bezig in die laatste dagen waarin ik anders toch alleen maar wacht op de 31e...

Zoals de laatste jaren zal het ook dit jaar weer bij Vuurwerkland Steenbergen zijn.

De mooie producten, groot assortiment en de vele acties trekken mij elk jaar toch weer, ben benieuwd wat het dit jaar weer gaat worden! :D

al meerder jaren bij goedkopervuurwerk lopik
maar dit jaar ook voor het eerst bij kuiper koekange hopelijk en daar ga ik van uit word dat wel een goed ervaring vorigjaar was het minder ervaring bij een nieuwe winkel

we gaan het zien :D

Ik haal dit jaar vuurwerk bij:

Vuurwerk Huizen
Haokan
Goedkopervuurwerk

En zeer waarschijnlijk nog iets bij Vechtweelde.

Riezebos Amersfoort,Koningsdal Utrecht,Gebro Maarssen,de Groot Zeist,Goedkoper vuurwerk Lopik, Karweihuis Soesterberg. Zal er ook wel een paar vergeten zijn. De een heeft dit en de ander heeft dat. Vandaar de verscheidenheid.:bye:

Dit jaar haal ik bijna alles bij Vuurwerk Huizen.

Daarnaast haalt mijn neef voor de show die wij samen gaan schieten bij Herman de Haan.

Haokan
Vuurwerk Orthen
en misschien nog wat bij Huisman in Huissen, afhankelijk van de acties de komende tijd.

De enigste winkel waar ik echt elk jaar na toe gaat is Goudvuur. Voor de rest is het variërend, maar wel vooral in Gouda/Reeuwijk/Haastrecht en omgeving. Dit jaar hangt t net zoals verleden jaar af, nu ik dus een rijbewijs heb, of ik de auto van m'n ouders kan/mag gebruiken. Verleden jaar kon/mocht t niet helaas.

Ook dit jaar weer zoals bijna elk jaar het geval is bij Valk Nijverdal Top Winkeltje Lekker goedkoop En super mooi spul !

Dit jaar sowieso naar Vuurwerkland Outlet, en waarschijnlijk ook naar de Vuurwerk Gigant en Vuurwerk Giezen. En vast nog wel een paar andere winkels. Ze zitten trouwens allemaal in Groningen.

toch maar even wat leven in de countdown gooien.

ik heb dit jaar besteld bij:

- Valk vuurwerk Nijverdal
- Ed Raket vuurwerk Apeldoorn

hier zal ik mijn collectie dit jaar halen

Vuurwerkdiscount (Rubro en vuurwerkmania). Goede service, goede prijzen en nog een hele goede reden ;)

Back
Bovenaan