Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Verdeeld in heel Nederland zijn er honderden vuurwerkwinkels die elk zoveel mogelijk klanten willen trekken. Sommige winkels hebben er heel veel voor over om klanten uit heel Nederland over te laten komen, en soms wel uit het buitenland!

Waardoor laat jij je beinvloeden? Reis jij het hele land door om zo goedkoop mogelijk aan vuurwerk te komen, of blijf je liever in de buurt en neem je genoegen met het vuurwerk van de plaatselijke vuurwerkboer om de hoek?

het meeste bij een van de betere winkels van nederland, orthen in de bosch. vanwege het assortiment, de korting en het gezellige sfeertje in de winkel. vroeger ook veel kilometers gemaakt voor andere winkels, maar hou het dit jaar toch bij deze winkel.

Waarschijnlijk bij Huisman.

Laatst bewerkt:
Ik haal mijn vuurwerk al heel wat jaren bij de Rijswijkse Vuurwerkhal. Een tijdje deed ik het 50/50 door naar andere winkels te gaan voor de aanbiedingen maar dat is al heel wat jaren over.

Ik haal me vuurwerk overal vandaan haha vorige jaar bij 9 verschilden winkels geweest..
zal ook dit jaar wel zo zijn :D vind wel leuk om in verschilden winkels te kijken hihi

Dit jaar weet ik niet vanwege geld maar de jaren hiervoor een combi van internet en olen(belgie)

Dit jaar voor het eerst Herman de Haan. Iedereen hier vol lof, en mooie kortingen. Misschien ook nog Huisman en Pyrovoordeel.

Dit jaar voor het eerst naar haokanvuurwerk. Ook ga ik dit jaar weer naar HDH. Echt een topzaak. Verder kan ik Huisman ook aanraden, maar die sla ik dit jaar helaas over. Budget is allang overschreden.

Zeeman? haha, verschilt altijd, maar meestal wel iets van Ano vuurwerk in Milheeze, wat van de Boerenbond en Houtse Bazar :)

Theo van Huet Pannerden, Roenhorst Westendorp, en dit jaar ook voor het eerst naar Haokan Fireworks. Misschien dat ik nog naar Harten4 ga, als het budget het toelaat..

Bij Ari Klappermat!
Dat is een illegale vuurwerk boer uit mijn wijk.
Dikke lawine beton vlinders kopen.
En mortier granaat nitraat blokken.

Haha zonder flauwekul ik werk meestal in een winkel en verdien zo me vuurwerk.
Meestal koop ik nog wat bij Vuurwerk Orthen en Ano Vuurwerk.
Bijde gezellige liefhebbende top winkels!

Zoals elk jaar ga ik na mijn favoriete vuurwerk-winkel genaamd Goudvuur Vuurwerk te Gouda.

Verder hangt het er helemaal vanaf of ik mijn rijbewijs haal voor 1 december 2013.
Want als ik hem gehaald heb wordt het zeker alle goedkope winkels afreizen dit jaar.
Anders blijft het vooral lokaal met Streefland / Profile Hoogeveen en Frans Mulder Vuurwerk.

Haokan vuurwerk!
Herman de Haan!
Zena Olen
Salon Roger
Pietje's knal boetique :D voor wat leuks.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan