Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar naar Boogaard Vuurwerk, Intratuin Sliedrecht en Natuurlijk VuurwerkPap :d Misschien dat ik op de verkoopdagen nog langs wat andere winkels hier in de buurt ga om gewoon even wat sfeer te proeven en misschien toch stiekem nog wat te kopen.

Het is een klein beetje uit de hand gelopen kwa aantal winkels. Maar de planning is wel zo gemaakt dat het prima te doen is. Vuurwerkkanjer, Donadoni, Breda Vuurwerk, Vuurwerkbunker Pijnacker, Vuurwerkoutlet Pijnacker, De Driesprong, Intratuin Sliedrecht, Vuurwerkland + Shopping Steenbergen, Vuurwerk Pap.

Mooi, maar zeker een goed te doen lijstje:
Breda vuurwerk
Top vuurwerk Breda (vuurwerk 365)
Intratuin Rosmalen
Vuurwerkfeestje Roosendaal

Die 2 dus,en die laatste was tot een week of 2 niet eens de bedoeling,maar daar vond ik weer iets wat ik bij de 1ste niet kon krijgen 🤔
Dat had ik dus ook Pap heeft mooi spul maar veel is niet te krijgen en moest uitwijken naar Intratuin Ambacht. Bij Dab vuurwerk moest ik wezen voor de 2 red lantern super pakketten anders kwam ik daar ook niet.

Het rondje van dit jaar was echt ideaal. Mooi een rondje Twente: Almelo, Fleringen, Geesteren, Hengelo, Enschede en Haaksbergen.

Afgelopen jaar vuurwerkland steenbergen en intratuin hendrik ido ambacht en zuiderburen eerder het jaar.
Nu vuurwerkfeestje er dit jaar bij en vuurwerk pap staat ook op het lijstje potentiele winkels. Even kijken hoe het loopt

Afgelopen jaar: roosendaal, breda, pijnacker, almere, utrecht en haarlem.

Dit jaar is de intentie om het anders te doen: vathorst, donadoni en outlet pijnacker.

Bakker uw Slager
Pyro Outlet Joure

Dit jaar grote kans dat Vuurwerkgigant Franeneker en/of vuurwerk Marrum hier nog bij komen.

Ik ga altijd naar:
Vuurwerk van Langen
Vuurwerk Lindenholt

En afgelopen jaar 2 andere winkels erbij gedaan
Corona vuurwerk
Vuurwerk Bull

'Vroeger' kon ik het land afrijden voor een goede demo of verkooppunt. Tegenwoordig zoek ik het allemaal dichterbij. Gelukkig is Koekange relatief in de buurt. Vwperdoos en vuurwerkkanjer zijn ook dichtbij.
Komend jaar maar kijken hoe de vlag er bij hangt, ik verwacht dat er ooit een moment komt dat ik op de 31e gewoon de dichtstbijzijnde winkel binnenstap om een paar cakes te halen.

Of, als er een verbod doorheen gedrukt wordt, duitsland induiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan