Waar haal jij je vuurwerk ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog een winkel bijgekomen vanwege 2 cakes die ik moest hebben...
Vwfeestje, Bruchem, Donadoni, Bredavw, Vathorst, 365 en v Oosterhout tweewielers.

Verdeelt over 2 dagen. Zin in!
Vesta Roosendaal is hier bijgekomen voor een paar snow crystals.

Ja ok maar moest alleen die fonteinen hebben, is ook bij feestje om de hoek.
Waren dit weekend 14 per stuk dus netjes...

Uiteraard zijn goede prijzen belangrijk, maar zeker ook goede communicatie. misschien nog wel belangrijkste.
Wat ik ook fijn vind, is gewoon ruime parkeer gelegenheid, waar je op je gemak de boel kan inpakken. Ik heb eens meegemaakt dat ik niet dichterbij dan 50m kon parkeren. als je dan de hele tijd heen en weer aan het sjouwen ben met al die compounds ben je het snel zat.

Dit jaar naar Almere haven, VW land Winterswijk, Fleringen en Pyro outlet Joure.
Extreem zin in de afhaal dag :)

Ja ok maar moest alleen die fonteinen hebben, is ook bij feestje om de hoek.
Waren dit weekend 14 per stuk dus netjes...
Bedoelde het eigenlijk positiever lol
Doordat Vesta altijd zo duur was/is kijk ik niet eens meer maar dan mis je dus dit soort verborgen pareltjes 😉

Heb bij 4 winkels een bestelling lopen. Ook wel vrij ver weg, dus dat wil ik volgend jaar wel anders doen. Het zou kunnen dat een flink stuk rijden wel bevalt, dan doe ik het volgend jaar wel weer zo :)

Hier in het oosten des lands kunnen wij gelukkig alle kanten op qua freakwinkels. Dit jaar, Haulerwijk, Nijverdal, Koekange, Fleringen en Beerze.

Afgelopen weekend nog een Intratuin vestiging bij gekomen. Kon de verleiding voor China Red net niet weerstaan.

Zaterdagochtend vroeg naar Donadoni de Meern, later in de ochtend naar Vechtweelde Maarssen. Begin van de middag naar vuurwerkbunker Leidsche Rijn en dan in de avond lange rit naar outlet Joure.

Dit jaar lekker dichtbij huis, Vathorst en Riezebos. Misschien dat Koningsdal hier nog bij gaat komen maar meer ook niet.

Vathorst
Riezebos
Almere verkoop vuurwerk.nl ACB Caravans
Almere John de knaller
Almere Knallende ketel
Lelystad Intratuin vuurwerk bunker

Vathorst
Intratuin Duiven
Vuurwerkland Driel
Ebbersvuurwerk
Huismanvuurwerk
Locale Vuurwerkexpert/Magnumvuurwerk winkels

Vuurwerk Bruchem
Intratuin Rosmalen
Donadoni de Meern
XL vuurwerk Houten
Vuurwerk Huizen
Vuurwerkwereld Almere

Laatst bewerkt:
Al jaren bij tuincentrum De Driesprong in Zoetermeer. Mooi vuurwerk voor een schappelijke prijs.

Ik had mijzelf voorgenomen om de hoeveelheid winkels te beperken...

Intratuin Almelo
Intratuin Enschede
Vuurwerkdiscount
Valk
Koeleman
Busscher

Weer niet gelukt...

Ik had mijzelf voorgenomen om de hoeveelheid winkels te beperken...

Intratuin Almelo
Intratuin Enschede
Vuurwerkdiscount
Valk
Koeleman
Busscher

Weer niet gelukt...
Lijkt mijn rondje wel haha. Ik kom alleen niet bij de discount en ga langs bij een andere Intratuin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan