Waal in Vlammen 21-07-2009

zoals kan zien op de live beelden worden er 21e flinke lading shells de lucht in gejaagt. flink wat rekken shells.

ziet er goed uit zo. ben benieuwd!

Wij van Dream Fireworks , willen Pyrotv bedanken voor de schitterende Live Stream in Nijmegen.
Zoals het er nu uit zullen we ook een deel van het Crew feest vanavond uitzenden .Live muziek en Zang . Morgen tijdens het laden van de rekken kunnen jullie weer mee genieten.

Groeten Dream Crew & Pyrotv

PS. De stream is te bereiken via www.pyrotv.nl

ziet er goed uit zeg. en goede kwaliteit stream. dinsdag ben ik er zeker bij aangezien het maar 12km van me huis af is :).

wordt de show groter als vorigjaar ?

Wij van Dream Fireworks , willen Pyrotv bedanken voor de schitterende Live Stream in Nijmegen.
Zoals het er nu uit zullen we ook een deel van het Crew feest vanavond uitzenden .Live muziek en Zang . Morgen tijdens het laden van de rekken kunnen jullie weer mee genieten.

Groeten Dream Crew & Pyrotv

PS. De stream is te bereiken via www.pyrotv.nl

Wat word er nu dan gedaan? Ik zie de mensen meer een beetje rondlopen dan iets doen:p

Zeker een leuk initiatief deze samenwerking tussen Dream Fireworks en Pyrotv.
Van mij mogen dit soort dingen wel vaker gebeuren. :p
En de kwaliteit van de stream is zeer goed te noemen vind ik

Ik ben dinsdag ook in Nijmegen, en niet als wandelaar. :D

Omstreeks 12:00/13:00 uur word het vuurwerk vandaag vanuit Duitsland op lokatie hier gebracht en dan is het keihard bouwen. Pyrotv.nl streamt dit alles ook weer voor zover het gaat.. De stream zal tot vanavond laat weer aanstaan! ;)

De link voor wie het niet kan vinden: http://www.pyrotv.nl (straks gaat ie aan)

Leuke toevoeging aan deze show Arjan, heb gisteren enkel een klein moment van het feest in de avond mee kunnen kijken, maar dat zag er gezellig uit. Zal vanmiddag zeker even kijken naar de opbouw, erg leuk. :D

ik zoek nog vervoer voor nijmegen. Wie kont er uit omgeving Woerden ? is provincie utrecht.
Dus iemand daar uit de buurt of iemand die er langs komt en me wil mee nemen. Graag

Ook ik ben er bij:).. dit jaar voor het eerst.. omdat ik mijn rijbewijs heb:) .. eerder nooit kunnen komen door problemen met openbaar vervoer!!

Ik ben te herkennen aan een zwart vest met 1.4g logo er op:P.. met 'pyroboy' op de capuchon:):)
Sta bij de waalbrug zo ong. denk ik.

Tot morgen!!!

Voor wie het niet mee kan maken of vanwege de reisafstand is er natuurlijk een oplossing!

LIVE uitzending - dinsdag 21-07-2009
Dinsdag 21 juli a.s. vanaf +- 19:00 uur kun je kijken naar LIVE beelden vanaf het ponton van 1 van de grootste vuurwerkshows in Nederland: de Nijmeegse Vierdaagse feesten "Waal in Vlammen"

PyroTV is erbij als het ponton vanaf de opbouw plek ergens in Nijmegen afmeert richting de Waalkade en op deze manier krijg je als kijker EXCLUSIEVE en nooit vertoonde beelden te zien zo dicht naast al het vuurwerkgeweld vanaf het ponton!

LET OP: LIVE uitzendingen van shows en/of demo's is altijd onder voorbehoud van de omstandigheden ter plaatse!

dus check morgenavond http://www.pyrotv.nl

Back
Bovenaan