Waal in Vlammen 2011

Was wel weer mooie show al vond ik het begin wat tegenvallen, maar dat komt vast door de geweldige show vorige week in Willemstad:)! gelukkig nog redelijk droog gebleven. zal later vandaag wel foto's proberen te plaatsen van de waal in vlammen dit keer geen film wegens kaduke statief.

zo weer terug van nijmegen.

lag het vuurwerk nou op land of op ponton? stond dit maal op ander locatie waar het voorheen altijd goed te zien zou zijn en leek wel of op de weilanden geschoten werd?

heb helaas niets kunnen filmen...

Als je aan de kant van Lent stond, was de wind perfect :)
Heb een prima show gezien waarin mooie beelden werden neergezet met veel mooie producten. Opvallend waren voor mij de laatste serie waterbommen (erg mooi met het blauw) en een aantal salutes van flink kaliber. De girondola`s waren niet zo best opgesteld, die gingen niet allemaal zoals het hoorde. Het weer viel gelukkig goed mee, heb meer last gehad van de vliegjes die het luchtje van mijn broertje blijkbaar erg lekker vonden :)

Vervelend was trouwens wel ten opzichte van vorig jaar dat de dijk helemaal was afgesloten, terwijl het daar goed parkeren is, nu moest er onnodige ver gelopen worden.

zo weer terug van nijmegen.

lag het vuurwerk nou op land of op ponton? stond dit maal op ander locatie waar het voorheen altijd goed te zien zou zijn en leek wel of op de weilanden geschoten werd?

heb helaas niets kunnen filmen...
Naar mijn weten werd het vanaf exact dezelfde plek geschoten als vorig jaar, vanaf een ponton.

Ben ook net weer terug. Er werd zoals gebruikelijk van een ponton geschoten. Omdat ik verwachte dat veel VWC'ers aan de kant van Lent zouden gaan staan om te filmen ben ik juist aan de kant van de Waalkade gaan staan. Lekker tussen het publiek dat soms wel wat irritant bezig was, maar goed. Ben mijn filmpje nu aan het uploaden.

Op een paar spetters na is het zo goed als droog gebleven en ook praktisch geen wind. Daardoor waren de girondola`s inderdaad niet goed te zien, maar ze gingen ook niet allemaal helemaal goed. De waterbommen waren te gek! Ik heb het zeker naar mijn zin gehad!!

Filmpje volgt na de upload!

Hmm volgend jaar gewoon weer oude plek weer pakken..

Naar mijn weten werd het vanaf exact dezelfde plek geschoten als vorig jaar, vanaf een ponton.

maarja waar stond was andere kant van de brug op krib met wat kameraden en heerlijk groot kampvuurtje :) ach ook keer gezellig om te doen dan maar niet filmen aangezien genoeg filmers aanwezig waren :)

Hmm volgend jaar gewoon weer oude plek weer pakken..
maarja waar stond was andere kant van de brug op krib met wat kameraden en heerlijk groot kampvuurtje :) ach ook keer gezellig om te doen dan maar niet filmen aangezien genoeg filmers aanwezig waren :)

dan stonden wij (stefantvs, onze bob, dsnl, de knaller, 2 mensen waarvan ik de naam ff kwijt ben en ik) vlak bij jullie, wij stonden op het schiereilandje vlak voor de waalbrug.

heb me zeer vermaakt tijdens de show mooie dingen gezien :) nu lekker thuis zo me bed in en morgen de foto's uitzoeken

Net weer terug van de show, was toch een leuk showtje om te zien. Vooral het geluid galmt daar zoo heerlijk door:) De tails/comets vond ik een element wat gewoon te vaak voor kwam, een stukje opvulling, had liever dat ze dit achterwege hadden gelaten of als een stukje ondersteuning met bommen er boven. Over de finale heb ik niets te klagen, het was rammen met goud, met als laatste salvo, Goud + Rode/Witte falling leavs, dit wil ik vaker zien in shows, geeft een geweldig effect!:D

Al met al een prima show, gezellig nog gemeet met meerdere freaks/(non)freaks :tongue2: - hehe, wat duurt dat wachten toch lang -

Nu is het tijd om te slapen, morgen weer vroeg eruit, maar morgen staat de film uiteraard online:)

Zo, ik ben ook weer thuis :)
Heb er van genoten! Het was even wat zoeken naar de freaks mja...
Ik vond de finale ook erg goed! Mooi dat goud en dan toch die kleuren er door heen.
Het was alleen jammer dat het niet zo mooi in het water spiegelde, vond ik dan.
Ik hoop wat mooie films te zien!

Hierbij mijn filmpje van de Waal in Vlammen 2011! Ik stond op de Waalkade en af en toe vonden mensen het nodig om tijdens de show aan de wandel te gaan waardoor af en toe het beeld meer beweegt dan de bedoeling was.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hier dan mijn foto's van de waal in vlammen 2011. Was voor mij de eerste keer dat ik foto's maakte van vuurwerk dus ben benieuwd wat jullie ervan vinden. stond trouwens aan de kant van lent in de uiterwaarden.
img4361s.jpg

img4378wz.jpg

img4400d.jpg

img4422b.jpg

img4439i.jpg

hier het vervolg op mijn vorige post:
img4474l.jpg

Dit waren trouwens erg indrukwekkende waterbommen als je in de uiterwaarden stond:d. veel mensen dachten dat de mortieren op de pontons omgevallen waren:)
img4479n.jpg

img4495a.jpg

img4508m.jpg

Heren...films en foto's van Waal in vlammen kunnen gewoon hier worden geplaatst. Er hoeft geen apart topic voor aangemaakt te worden. Op die manier krijg je allemaal dubbele topics en dat is forumvervuiling :D

Maar uiteraard bedankt voor jullie bijdragen, ziet er goed uit! Dream heeft denk ik geleerd van voorgaande edities?

Forum vervuiling :p . 2x de zelfde post niet dan :p , neej grapje

Maar het was een top show, vanavond mijn filmpje. wat ik zelf wel leuk vind want het was onder de naam van pyrotv :-)

Gr stefan

Back
Bovenaan