Waal in Vlammen 2011

Met de harde regen van de afgelopen dagen ga jij mij echt niet vertellen dat ze zullen schieten. Daar geloof ik niks van!!! en daarnaast zullen er een hoop mensen niet gaan kijken als het dergelijk weer is.

Beetje regen snap ik best dat het door gaat maar zoals sommige dagen vorige week was het wel heel erg veel en vrij hard. Dan gaat er geen kip in dat weiland staan!

En daarnaast heb ik nog nooit een show gezien hetzij op video/real life die schoot in de stromende regen:bye:. Toeschouwers zien dan toch vrij weinig. ZONDE!!!

Dan ga jij volgens mij niet naar veel shows toe.

Hm, nu wordt er weer wel wat neerslag voorspeld voor morgenavond. De modellen spreken over neerslag tussen 21.00 en 22.00u. Nou maar hopen dat dit klopt want dan is het als het goed is rond 22.30u droog! Morgen nog maar eens kijken...

Ik word gek van de voorspellingen! Hier wat screenshots van zojuist die er nu weer positief uitzien:

nijmegen_1.png

nijmegen_2.png

wie ow wie gaat me helpen, heb al zoveel plaatsen gehoord. Waar staan de freaks of heeft er iemand een postcode ? tot vanavond allemaal

wie ow wie gaat me helpen, heb al zoveel plaatsen gehoord. Waar staan de freaks of heeft er iemand een postcode ? tot vanavond allemaal

Dit zou ik opzich ook wel willen weten. Is misschien wel makkelijk. Tot vanavond allemaal.

Je hebt 2 keuzes: of aan de Nijmeegse kant op de Waalkade (daar is bier) of aan de overkant van de Waal aan de kant van Lent. Ik verwacht dat de meeste VWC'ers daar bij Lent zullen zijn, vooral degene die filmen en fotograferen.

Kijk voor een kaartje bij post #21 http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=379246&postcount=21

De beschrijvingen van post #19 en #20 zijn handig voor Parkeren en/of trein.

Tot vanavond!

Je hebt 2 keuzes: of aan de Nijmeegse kant op de Waalkade (daar is bier) of aan de overkant van de Waal aan de kant van Lent. Ik verwacht dat de meeste VWC'ers daar bij Lent zullen zijn, vooral degene die filmen en fotograferen.

Kijk voor een kaartje bij post #21 http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=379246&postcount=21

De beschrijvingen van post #19 en #20 zijn handig voor Parkeren en/of trein.

Tot vanavond!

Bier kan je meenemen;) Is nog goedkoper ook:p Dus Lent. En bedankt trouwens.

bier kan je toch ook gewoon zelf mee nemen?
voor de tom tommers:

Oosterhoutsedijk 19
6663 KT Lent

De kans dat je daar kan komen en ook nog kunt parkeren is alleen heel klein als je bijv. na 22.00u komt. Hou daar rekening mee, kom dan dus op tijd!

jah hoor mike, wil je dat :p ?, lijkt me wel gezellie om je een keer tezien / te spreken

Laatst bewerkt:
Hoelaat staan de freaks aan de kant van Lent? Ben wel van plan om op tijd te gaan, kan ik tenminste een mooi plekkie uitzoeken voor de film:)

Back
Bovenaan