Waal in Vlammen 2011

Dankje!
Ik heb de foto's gemaakt met een spiegelreflexcamera de Canon eos 1000d.

Mooie foto's hoor.
Goed gedaan.
Wel jammer van de rook, maar daar kan je niks aan doen.

---

Ligt het aan mij?
Maar de laaste 2 foto's van de eerste foto post van TLVD (G), zijn de effecten van de shells daar zo laag....?

dan stonden wij (stefantvs, onze bob, dsnl, de knaller, 2 mensen waarvan ik de naam ff kwijt ben en ik) vlak bij jullie, wij stonden op het schiereilandje vlak voor de waalbrug.

heb me zeer vermaakt tijdens de show mooie dingen gezien :) nu lekker thuis zo me bed in en morgen de foto's uitzoeken

Aha zou best goed kunnen crip voor brug was de vaste plek van kameraad van me, dus we waren crib verder terug :rolleyes:

Ligt het aan mij?
Maar de laaste 2 foto's van de eerste foto post van TLVD (G), zijn de effecten van de shells daar zo laag....?

Het klopt inderdaad dat er een aantal dingen lager bij de grond afgingen dan dat ze zouden moeten gaan zoals stefantvs al zegt. Dat gebeurt altijd maar had zelf ook het idee dat het deze keer wat meer gebeurde als anders.
denk ook doordat ik er vrij dichtbij stond dat het nog lager leek.

Aha zou best goed kunnen crip voor brug was de vaste plek van kameraad van me, dus we waren crib verder terug :rolleyes:

Nah of niet.... waar was iedereen ! dacht dat het een drukke bedoeling ging worden :P

Maar daar stonden we met zn 5en :-(

Het is niet anders, heb me prima vermaakt gisteren :D

Nah of niet.... waar was iedereen ! dacht dat het een drukke bedoeling ging worden :P

Maar daar stonden we met zn 5en :-(

Het is niet anders, heb me prima vermaakt gisteren :D

Had je 06 niet anders hadden we even gebeld (tenminste als er ook bereik was daar.... hehehehe)

volgende show gaan we zekers wel meeten hé! :rolleyes::D

Prima showtje geworden, was een uurtje rijden zeker waard. Zal vanmiddag mijn video plaatsen als die klaar is met uploaden.

Part 01:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Part 02:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Dit is direct een test voor mijn nieuwe lens (semi fish-eye, 0.3). Wist niet dat hij zoveel in beeld kon krijgen, dus heb grotendeels ingezoomd gefilmd. Echter heeft hij door de lens dan moeite met scherpstellen.

Enjoy!:)

Laatst bewerkt:
En dan durft Scheveningen hun showtjes een vuurwerk wk te noemen? haha laat me niet lachen, dat valt (aan de hand van de beelden wat ik gezien heb) bij deze show totaal in het niet. Ik heb hier erg van genoten, is Waal in Vlammen altijd vergelijkbaar met deze show? Dan wil ik hier volgend jaar zelf ook wel eens live bij aanwezig zijn, want dit ziet er goed uit.

Ik heb hier erg van genoten, is Waal in Vlammen altijd vergelijkbaar met deze show? Dan wil ik hier volgend jaar zelf ook wel eens live bij aanwezig zijn, want dit ziet er goed uit.

Over het algemeen zijn de shows voor de Waal in Vlammen van hoog niveau (enkele uitzondering daargelaten) en daarom zeker een aanrader om in de agenda voor volgend jaar te zetten! De media is enthousiast, vooral ook omdat het publiek heel duidelijk liet weten het een mooie show te vinden. Dat kun je ook wel horen in mijn filmpje op de vorige pagina dat ik hartje Waalkade heb geschoten (http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showpost.php?p=380283&postcount=92). De organisatie is hier uiteraard gevoelig voor en zal daarom voor volgend jaar vast weer hoge eisen stellen!

Bericht uit de media:

40e editie Waal in Vlammen

Afgelopen maandag was het vooral overdag druk. Op dinsdag zijn de rollen omgedraaid qua drukte: tijdens het vuurwerk genieten weer tienduizenden mensen aan beide zijden van de Waal van de knallen en de kleurpracht van deze lustrumeditie van de Waal in Vlammen.

Engeltjes, bommetjes, hartjes en over het water rennend vuurwerk: de verrassingen zijn niet van de lucht. En dan een daverend applaus rondom de Waal – dat is nog eens bijzonder.

Bron: Vierdaagsefeesten.nl http://www.vierdaagsefeesten.nl/Bezoekers/Nieuws/40e_editie_Waal_in_Vlammen.aspx

prima show van Dreamfireworks,dank voor de filmpjes heren.
helaas kon ik er niet bij zijn.
en wat een finale zeg:cool: bleef lekker lang hangen.

Was een mooie show ja, maar verdomme! Die weg naar de Oosterhoutsedijk was al afgesloten, hierdoor ben ik over de Waalbrug moeten rijden, keren en uiteindelijk de auto in de berm gezet aan de andere kant van station van Lent.
Toen we dus ging lopen naar de dijk begon het vuurwerk al en eenmaal bij de frietkraam op de dijk maar de rest van het vuurwerk gekeken.

Het vuurwerk zelf was prima met mooie bommen.

Als dit van Dream was en Dream ook op oud en nieuw schiet in Rotterdam, waarom doen ze dan dit soort shows niet in Rotterdam.

Very nice show..
Ook ik was er niet bi maar dat gaat volgend jaar vast veranderen.
Zag de heren van Dream vanavond nog op de snelweg met hun bus en 2 busjes met caravans.

Ik heb hier gewoon een goede show gezien. Een stuk beter dan het gepruts tijdens Sail, Scheveningen en O&N Rotterdam!
2 schoonheidsfouten met de Girandola's en de brocade horsetails waar doorheen werd geschoten, maar verder op en top genieten!

Ik heb hier gewoon een goede show gezien. Een stuk beter dan het gepruts tijdens Sail, Scheveningen en O&N Rotterdam!
2 schoonheidsfouten met de Girandola's en de brocade horsetails waar doorheen werd geschoten, maar verder op en top genieten!

Helemaal mee eens! En waar ligt het aan dat dit beter was dan Sail, Scheveningen en Rotterdam? Budget????

Het was de bedoeling dat ik hier ook bij zou zijn, maar er kwam helaas iets tussen. Balen natuurlijk. :sad:

Maar ik wil melden dat ik dankzij de diverse registraties die ik hier voorbij zag komen toch een goede indruk van de show heb gekregen. Daarom wil ik hierbij alle filmers bedanken voor hun inspanningen en het snel online brengen van de films. Ik heb ervan genoten; wat een topshow! :bye:

Cameo

Back
Bovenaan