Waal in Vlammen 20-07-2010

De verbinding liet ons helaas juist gisteren in de steek, dus helaas konden we het signaal niet wegstreamen. Het KPN en T-Mobile netwerk was in Nijmegen totaal overbelast rond het moment dat wij LIVE wilde gaan, het lukte een half uur en daarna konden we niet meer verbinden.. helaas maar niets aan te doen door overmacht en dat roept om een oplossing, voor volgend jaar ligt daar een glasvezellijn voor ons klaar! :wink:

Maargoed, ondanks dat de stream niet werkte is het wel opgenomen op de regieset en dat filmpje kan je hier geheel ongeknipt en zoals het er uit had moeten zien: http://www.pyrotv.nl/video2010/nijmegen20072010.wmv (600mb)

Op naar het volgende evenement..:bye:

Laatst bewerkt:
Hier een aantal foto’s, die ik gemaakt heb.
Veel kijkplezier.

DSC_4731.jpg

DSC_4734.jpg

DSC_4739.jpg

DSC_4744.jpg

DSC_4746.jpg

DSC_4753.jpg

DSC_4758.jpg

DSC_4761.jpg

DSC_4766.jpg

DSC_4768.jpg

DSC_4771.jpg

DSC_4772.jpg

DSC_4779.jpg

DSC_4783.jpg

DSC_4786.jpg

DSC_4792.jpg

DSC_4798.jpg

DSC_4802.jpg

DSC_4803.jpg

DSC_4816.jpg

DSC_4821.jpg

DSC_4827.jpg

DSC_4835.jpg

DSC_4837.jpg

DSC_4845.jpg

Kon er helaas niet bij zijn deze keer, maar ik wil iedereen bedanken voor de prachtige foto's en films!
Wat een finale zeg, weet zeker dat ik goed uit mijn plaat was gegaan daar:D
Ik zie trouwens steeds meer finales met een gouden beeld en salutes.....hahaha

Ik heb gisteren enorm genoten in Nijmegen. Samen met Arjan, Gert en Peter zijn we druk in de weer geweest voor PyroTV.nl. Inmiddels weet iedereen waarschijnlijk wel dat de falende internetconnectie van KPN en T-Mobile het "live element", waar het natuurlijk allemaal om draaide, flink roet in het eten gooide. Ik weet dat velen hebben gebaald dat ze het beloofde beeld niet op hun scherm getoverd kregen en geloof me; we baalden er zelf ook enorm van.

Daarentegen is er gisteren wel een mooie registratie gemaakt van de show. Deze heeft Arjan inmiddels eerder in dit topic gepubliceerd.

Voor wie het leuk vind heb ik een kort verslag met foto's van ons/mijn avontuur op het Museum geplaatst.

Over de show zelf; echt super genoten van de diversiteit aan effecten. Hoogtepunten voor mij waren natuurlijk de waterbommen en de immens dikke finale. De candles zagen er ook heerlijk fel en lang uit. Ik vond de show lang genoeg en er waren duidelijke climaxmomenten. Lekker :D

Groet,
Cameo

De verbinding liet ons helaas juist gisteren in de steek, dus helaas konden we het signaal niet wegstreamen. Het KPN en T-Mobile netwerk was in Nijmegen totaal overbelast rond het moment dat wij LIVE wilde gaan, het lukte een half uur en daarna konden we niet meer verbinden.. helaas maar niets aan te doen door overmacht en dat roept om een oplossing, voor volgend jaar ligt daar een glasvezellijn voor ons klaar! :wink:

Maargoed, ondanks dat de stream niet werkte is het wel opgenomen op de regieset en dat filmpje kan je hier geheel ongeknipt en zoals het er uit had moeten zien: http://www.pyrotv.nl/video2010/nijmegen20072010.wmv (600mb)

Op naar het volgende evenement..:bye:

Ziet er heel vet uit Arjan. Alleen dat camerapunt met het publiek valt een beetje uit de toon.

Gister ook een erg mooie show gezien in Nijmegen, zeker de beste van afgelopen paar jaar.
Muziek bij het vuurwerk houd ik zowiezo niet zo van, dus van mij mogen ze dit ook elk jaar weg laten en zo'n show schieten als dit jaar dan komt het helemaal goed.
Leuke thema's geschoten, falling leaves vond ik erg goed flink veel de lucht in pompen.
Eigelijk werd alles wel flink geschoten, en zo hoort het ook.
Finale was helemaal super, eerst de salute blokken en daarna de goude finale die maar niet ophield.
Nog een flink salvo salutes en een salvo sierbommen er achteraan, helemaal super gewoon!

Daarna als klapper van de avond nog een grandioos optreden van Bonnie st claire gezien, dat maakte de dag helemaal compleet

Was een leuke show, zeker de moeite waard om te gaan! Die girandola's hadden er van mij meer mogen zijn, en dan per salvo.

Ben ondertussen ook mijn video's aan het uplouden bij Youtube. Als ze klaar zijn zet ik ze in dit topic.
De show en sfeer waren erg goed te noemen! Bedankt voor de mooie plek Frits Jolanda en Team. Jullie hebben echt een ontzettend goede show uit de grond gestampt! Mijn complimenten. Op naar het volgende spectacel!

Deel 1 aankomst ponton
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
Romeinse kaars en goud boven de Waal

NIJMEGEN - De vuurwerkshow Waal in Vlammen duurde dit jaar acht minuten korter dan anders, omdat de organisatie de muziek moest schrappen vanwege het gekrompen sponsorbudget. Het spectaculaire voorprogramma met stuntvliegers is er vanwege strengere wettelijke regels al enkele jaren niet meer.

Klokslag half elf startte het spektakel. In totaal werd er 1.700 kilo siervuurwerk vanaf een ponton aan de Lentse zijde van de Waal gelanceerd. Vele duizenden toeschouwers hadden zich verzameld op de tropisch warme boulevard. Zij kregen een show met de nieuwste snufjes uit vuurwerkland China en wat kleine extraatjes uit Duitsland en Italië.

VIDEOREPORTAGE VAN DE GELDERLANDER
http://www.gelderlander.nl/specials...0400/Romeinse-kaars-en-goud-boven-de-Waal.ece

Helaas, heb ik weinig mensen van het forum gezien, omdat een bepaalde piet piraat zn telefoon uit had gezet :p

Qua opbouw vond ik de show toch wel een beetje tegenvallen. Voor de rest heb ik wel prachtige bommen gezien! Die crackling brocades vond ik echt prachtig en natuurlijk al dat goud in de finale! Ik zag mn broertje zelfs glunderen, toen heb ik hem nog gevraagd om hier lid te worden, maar dat ging hem te ver :p

Wel heb ik het gevoel dat ik de halve Nijmeegse vierdaagse heb gelopen, wat we hadden de auto toch een eind weg staan. Maar op de terugweg nog gezellig gekletst met de sigaar!:)..

Zo. Ook ik ben eindelijk weer een beetje mens, na een toch wel lange dag gisteren.
Wel een dag met een mooi hoogte punt, deze met recht Vlammende Waalse show, die al mijn sores van die dag weer doet vergeten.

Ik kan ik niet zeggen of ik de muziek wel of niet miste. En dat is denk ik dan toch wel positief te noemen, aangezien ik vind dat de show zelf moet knallen en de muziek een eventuele ondersteunende factor is bij een show als deze.

Mooie effecten weer voorbij zien komen. Fantastische gierende girondola's, mooie crossettes met tail effect, mooie gestepte singel shots. Wat wil een liefhebber nog meer? Natuurlijk kan het volgens de kenners altijd beter, maar ik vind dat voor Nederlandse begrippen hier gewoon een mooie show is geschoten.

Alleen vond ik de duur van de show iets kort. In de reportage die Moontan poste zou dat goed gemaakt worden met meer water effecten...ik heb er enkele gezien maar zijn die effecten dan zo vreselijk duur dat daardoor de gehele show zoveel korter moet duren? Wel werd de belofte van een heftiger geheel in mijn ogen goed waargemaakt. Al vond ik tussen de verschillende thema's wel iets te lange pauzes vallen.

Leuk om ook weer enkele bekenden de hand te hebben geschud. Moontan, DarkSoul en Killerdome ook jullie weer bedankt voor de gezelligheid.
En Moontan, dat gaan we zeker nog wel eens doen!

Al met al een mooie show, en Nijmegen, tot volgend jaar maar weer!

Ook heb ik nog enkele foto's voor jullie...let niet teveel op de kwaliteit, daar word aan gewerkt!

Ons uitzicht vanuit Lent
69dd4bd7.jpg

f2f59cf5.jpg

f861ad7d.jpg

37f5d67f.jpg

Of zijn dit die water effecten, daar ze best laag ontploften..
f410899c.jpg

Fantastisch...
c1f26d2c.jpg

Gister was ik er zeker van dat ik eigenlijk niet meer naar waal in vlammen ging:( totdat ik van Fred hoorde dat Jur toch wel ging:) voor mij dus een mogelijkheid om mee te kunnen rijden, Jur had hier geen problemen mee! Alleen stond ik voor het volgende probleem dat ik eigenlijk moest werken die avond, snel de lijst van de Albert Heijn medewerkers erbij gepakt en maar bellen, totdat eindelijk iemand (na een kwartier bellen) wilde werken voor mij:D

Afijn, dat hebben we allemaal gehad:D

Jur kwam mij als eerst ophalen, waarna we doorreden naar Darksoul en ondertussen een goed gesprek hadden. Daardoor hebben we ook een aantal afslagen gemist:p Darksoul had ik nog nooit eerder ontmoet, maar we konden het allebei goed vinden:D Daarna natuurlijk Fred opgepikt, en even een bakkie koffie van zn aardige vrouw gekregen! (zeg je vrouw maar bedankt Fred) Onderweg goede gesprekken gehad met de mannen:D

Nou de show, daar ging het eigenlijk om hea:p

Ik heb echt een GOEDE show gezien! damn heej wat ging dat er daar goed aan toe! Ook precies wat ik ervan verwacht had. Een show met mooie ruige stukken en af en toe een wat rustig moment:)

De uitblinkers vond ik toch echt wel die mooie brede steppers, die werden vaak vanaf 3 punten geschoten! Dan krijg je een mooi breed schouwspel, love it! ook vond ik de girandola's een hele mooie toevoeging aan de show, zie je niet vaak. De shells waren ook gewoon allemaal van goede kwaliteit:D En die finale, dat noem ik nou een finale die lucht helemaal vol! en heerlijke dreunen! ik heb geen een slecht woord over deze show! ik geef de show gewoon een dikke 10!:D

Ik wil jur bedanken, dat hij mij toch nog heeft kunnen halen:D Respect daarvoor! Darksoul ook voor de goede gesprekken en Fred natuurlijk ook hea. Wat een toffe avond heb ik gehad!:D

Helaas, heb ik weinig mensen van het forum gezien, omdat een bepaalde piet piraat zn telefoon uit had gezet :p

Qua opbouw vond ik de show toch wel een beetje tegenvallen. Voor de rest heb ik wel prachtige bommen gezien! Die crackling brocades vond ik echt prachtig en natuurlijk al dat goud in de finale! Ik zag mn broertje zelfs glunderen, toen heb ik hem nog gevraagd om hier lid te worden, maar dat ging hem te ver :p

Wel heb ik het gevoel dat ik de halve Nijmeegse vierdaagse heb gelopen, wat we hadden de auto toch een eind weg staan. Maar op de terugweg nog gezellig gekletst met de sigaar!:)..

sorry dat ik niet opnam, maar ik heb er niks van gemerkt:p

ennuh volgend jaar weer:)!

Ben ondertussen ook mijn video's aan het uplouden bij Youtube. Als ze klaar zijn zet ik ze in dit topic.
De show en sfeer waren erg goed te noemen! Bedankt voor de mooie plek Frits Jolanda en Team. Jullie hebben echt een ontzettend goede show uit de grond gestampt! Mijn complimenten. Op naar het volgende spectacel!

Deel 1 aankomst ponton
movie

Ik ben benieuwd naar je andere materiaal... mogelijk dat ik er ook op sta... :bye:

Ik wacht alleen nog op deel 4 ( de finale ) nog 453 minuten resterend.:shocked: Vanavond staan ze bij mijn eerste post. Bij deel 2 heb ik vuurwerk modus gebruikt. Dit ziet er erg goed uit al zeg ik het zelf. Daarna heb ik hem waarscheinlijk op autom gezet wat ten koste gaat van de kwaliteit. ( Leermomentje ) eerste keer dat ik film met mijn camera.:bye:

@Martijnm
Prima kwaliteit filmpje, Martijn! Eigenlijk best slim en efficient hoe jij met deze camera goede foto's EN goede filmopnamen maakt. Bedankt voor het delen. En het was leuk je daar ontmoet te hebben! :bye:

Cameo

zoals beloofd de andere delen van Waal in vlammen. Dankjewel Cameo, Het was een gezellige avond en een leuke ontmoeting. ( Btw Gefilmt met een Casio Exilim type EX-H10 12.1M )

Deel 2
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deel 3
+ YouTube Video

Deel 4
+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan