Gister was ik er zeker van dat ik eigenlijk niet meer naar waal in vlammen ging:( totdat ik van Fred hoorde dat Jur toch wel ging

voor mij dus een mogelijkheid om mee te kunnen rijden, Jur had hier geen problemen mee! Alleen stond ik voor het volgende probleem dat ik eigenlijk moest werken die avond, snel de lijst van de Albert Heijn medewerkers erbij gepakt en maar bellen, totdat eindelijk iemand (na een kwartier bellen) wilde werken voor mij
Afijn, dat hebben we allemaal gehad
Jur kwam mij als eerst ophalen, waarna we doorreden naar Darksoul en ondertussen een goed gesprek hadden. Daardoor hebben we ook een aantal afslagen gemist

Darksoul had ik nog nooit eerder ontmoet, maar we konden het allebei goed vinden

Daarna natuurlijk Fred opgepikt, en even een bakkie koffie van zn aardige vrouw gekregen! (zeg je vrouw maar bedankt Fred) Onderweg goede gesprekken gehad met de mannen
Nou de show, daar ging het eigenlijk om hea
Ik heb echt een GOEDE show gezien! damn heej wat ging dat er daar goed aan toe! Ook precies wat ik ervan verwacht had. Een show met mooie ruige stukken en af en toe een wat rustig moment
De uitblinkers vond ik toch echt wel die mooie brede steppers, die werden vaak vanaf 3 punten geschoten! Dan krijg je een mooi breed schouwspel, love it! ook vond ik de girandola's een hele mooie toevoeging aan de show, zie je niet vaak. De shells waren ook gewoon allemaal van goede kwaliteit

En die finale, dat noem ik nou een finale die lucht helemaal vol! en heerlijke dreunen! ik heb geen een slecht woord over deze show! ik geef de show gewoon een dikke 10!
Ik wil jur bedanken, dat hij mij toch nog heeft kunnen halen

Respect daarvoor! Darksoul ook voor de goede gesprekken en Fred natuurlijk ook hea. Wat een toffe avond heb ik gehad!
Helaas, heb ik weinig mensen van het forum gezien, omdat een bepaalde piet piraat zn telefoon uit had gezet
Qua opbouw vond ik de show toch wel een beetje tegenvallen. Voor de rest heb ik wel prachtige bommen gezien! Die crackling brocades vond ik echt prachtig en natuurlijk al dat goud in de finale! Ik zag mn broertje zelfs glunderen, toen heb ik hem nog gevraagd om hier lid te worden, maar dat ging hem te ver
Wel heb ik het gevoel dat ik de halve Nijmeegse vierdaagse heb gelopen, wat we hadden de auto toch een eind weg staan. Maar op de terugweg nog gezellig gekletst met de sigaar!

..
sorry dat ik niet opnam, maar ik heb er niks van gemerkt
ennuh volgend jaar weer

!