Waal in Vlammen 20-07-2010

I will be there to on tuesday. So that we have no Music this year i'll go to the other Side off the Maas to film from there :)

Kan er helaas niet bij zijn dit jaar omdat ik moet werken:frusty:
Voor de liefhebbers hier mijn film van afgelopen jaar...Grappig showtje...

Veel plezier voor degene die gaan:wink:

Ik denk dat ik ook even langs komt.
Ik ga aan de kant van Lent staan.
Weet iemand waar je goed daar kan staan, want tussen de huizen is een beetje minder.

Ook ik ben erbij. Ik zal aan de kant van Lent staan.

Neem aan dat de meeste aan de waterkant gaan staan bij die boer?
Perfecte plaats vorig jaar.

Meet you there:)

prima hoor zonder muziek,ik heb er niet veel mee
Op muziek is prachtig, maar dan moet het wel als een echte pyromusical worden geschoten door professionals, en niet maar zo wat aanklooien met muziek als achtergrond. Het is gewoon een vak apart, en dat blijkt vaak ook. Ik denk dat ze dit jaar een goede keus gemaakt hebben, gewoon lekker een dikke volle show schieten daar in Nijmegen, zodat de mensen de muziek niet eens missen :)

Arjan, bedankt voor de foto's!
Als ik ze zo bekijk, krijg ik alleen maar meer zin in morgen.
Maar laat ik niet te hard van stapel lopen, eerst zien dan geloven...

Ahmm ik hoop dat ik vervoer kan vinden, ik hoop na het zien van deze mooie foto`s ook na deze show te kunnen gaan :-) , nu nog op vervoer hopen.

Weer een update vanaf lokatie... bijna alles is nu klaar op het neerzetten van de cakes na wat morgen gebeurd en dan kunnen we rustig aan doen vanwege de hitte en morgen een mooie show wegschieten. We hebben nog even wat veranderingen in de finale gemaakt, maar dat word wel wat.. :wink:

Vergeet niet morgen.. http://www.pyrotv.nl LIVEstream vanaf Nijmegen!

thx mooi om te horen arjan dat het al bijna klaar staat :D morgen de puntjes op de I zetten en savonds genieten. tevens ook mooie fotos van de opbouw :)

ben er morgen live bij ben zeer benieuwd

zal, zoals vanouds, wel weer een kabouter vuurwerkshow worden.

grapje, succes mannen van frits pen

Is de PyroTV stream ook op een smartphone te volgen. Ik maak gebruik van Android 2.1, zou leuk zijn om vanaf de kade ook live achter de schermen mee te kunnen kijken.

Laten we hopen dat het een mooie show gaat worden vanavond.
Ik rij met Firedragon en Dark Soul mee.
Ik zie jullie hopenlijk allemaal daar.!! Tot vanavond

Back
Bovenaan