Waal in Vlammen 20-07-2010

Een beetje laat, maar heeft iemand nog een adresje voor de tomtom? :p

Zet de auto wel in Arnhem neer :).. dr rijden genoeg treinen.. duss!:D

Laatst bewerkt:
Heb zojuist de show via livestream gekeken en 1 ding sprong eruit; de Finale! Was echt een goeie finale! Hoop salutes en hoop goud voor Nederlandse begrippen vond ik het een TOP finale! Over de show is het moeilijk te zeggen aangezien ik een stuk heb gemist.

Ps. slordig dat Pyrotv het niet doet.

helaas werkte de livestream van pyrotv niet.
had het graag gevolgd.
helaas volgende keer beter.

groeten R.J

Heb gekeken via de livestream. vind het voor nederlandse begrippen een aardig grote show, maar dat krijg je al gauw als er zo weinig echt grote zijn. Vond t qua bommen allemaal een beetje eentonig. en t leek wel of ze teveel blauw hadden besteld.. finale ook wel leuk maar doordat alles zo snel de lucht in gaat lijkt t snel afgeraffeld, als t met deze aantallen tegelijk wat langer door was gegaan oke, maar had t zelf liever in een wat langzamer tempo gezien.
Wat ik in zijn algemeen jammer vind is dat er niet vaak europese shells gebruikt worden, zal wel met prijzen te maken hebben, maar toch, wat bijzondere shells er tussen kan zeker geen kwaad.

Net terug uit Nijmegen.

Mijn complimenten! Ik heb vanavond een zeer leuke en mooie show gezien. Het deed er goed aan om dit keer (om wat voorn reden dan ook) niet met/op muziek te schieten.
Het tempo zat er goed in en dat kwam de show ten goede. We hebben van alles voorbij zien komen, helaas wel vaak in grote hoeveelheden van hetzelfde (kleur & effect).
Af en toe lag het tempo te hoog vond ik tussen de thema's/beelden. Daar had van mij iets meer rust in gemogen! Gelukkig was het niet bij elk thema/beeld storend.
Zo waren er mooie candle's en paar leuke single shots, Gestept! De lucht was telkens goed vol kan ik wel zeggen.
Ook hadden ze hele mooie watershells die een prachtig schietend geluid veroorzaakte zo over het water. De water blokken die in 1 keer leeg schoten vond ik erg mooi! Ook waren er mooie girandola's met scherpe fluit te zien en ze gingen allemaal perfect.
Afgewisseld met wat blokken en candle's vond ik het 1 van de betere shows die ik in nijmegen gezien heb! Een goed doordachte show. Met van alles wat!

Er zaten ook wat min punten aan die ik toch even wil toelichten.
Zo heb ik veel falling leaves gezien van 1 kleur. tot 3x toe.
ze schoten op een gegeven moment 6x6 groene peony's achter elkaar. waarvan ik dan denk de 1ste 6 groen 2de 6 rood enz.
Wat ik ook net aan gaf een rust moment tussen de verschillende thema's/beelden kan geen kwaad.
En wat meer bijzondere bommen was leuk geweest.

Maar de tevredenheid en positieve van de show overheerst duidelijk!

Mooie Show
Leuke Show
Met een mooie finale.

Complimenten.

Erg leuke en mooie show gezien.
Ik moet zeggen dat ik van het begin tot het eind erg genoten heb.
Mooie effecten gezien, misschien wat eentonig af en toe, zoals svnJJ ook zegt, maar daaraan heb ik me totaal niet gestoort.
Girandola's waren echt gaaf, deden me gelijk denken aan de Zware jongens van Marijn, wat een kikke fluit kwam daar van af zeg.
Waterbommen, ook erg mooi, zeer prachtig stukje vuurwerk.

Min punt, het stuk lopen vanuit Lent centrum, maar ja, ik mot ook niet zeiken met me dikke buik.

Foto's komen morgen, ehuh vanmiddag online, ik ga pitten.
6:30 uur gaat die fijne wekker weer.

Was weer een gezellige en drukke avond! wederom veel bekende tegengekomen te veel op te noemen whehe.

film wordt bewerkt morgen ochtend (vandaag over paar uurtjes) zal hem online zetten nu even me nachtrust opzoeken.

Ook ik kom net terug van Nijmegen.
Wat was het weer een geslaagde en gezellige avond. en wat heb k een mooie show gezien.

Naar mijn idee stukken beter dan de show van vorig jaar. Het 20minuten lang met een big smile en met open mond staan kijken.
Perfecte crossettes, girandola's, waterbommen etc. alles was perfect getimed en liep daardoor mooi synchroon.

Nadeel.. het moeilijke bereiken van de afgesproken plek:P..
@ Darksoul, zoals je ziet is hier mijn reactie, dus mijn auto heb ik nog terug weten te vinden;)

Het was een erg gezellige avond. veel bekenden gezien waaronder Darksoul, Moontan, Firedragon, Killerdome, Pyromaniac en Cigarman.
Een ontzettend gezellige avond.. en een mooi tussendoortje voor we weer beginnen aan hét seizoen vol met shows, meetings en demo's..

Heren.. slaap lekker:)

Ja ik ben ook weer terug uit Nijmegen. Ik wil mijn mede reisgenoten bedanken voor de leuke avond en Firedragon voor de lift.
Moeten we vaker doen.!!

Mijn commentaar sluit heel erg goed aan bij die van Sven.
Een zeer goede show, valt weinig op aan te merken,alleen dat ik vond dat hij korter duurde dan ik verwacht had.
Mijn favoriete onderdelen van de show: de waterbommen, de falling leaves (erg mooi en fel van kleur), girandola,s en de gestepte singleshot,s
Verder heel erg veel mooie bommen de lucht in zien gaan.
Deze show was absoluut de reis naar Nijmegen waard.

Na een gezellige rit met drie reisgenoten ben ik ook weer thuis :) Was de rit zeer zeker waard! Het is wel; een stukje rijden, zeker als de StomStom nog even niet meewerkt ook, maar de moeite waard. Parkeren ging gelukkig goed; de plek waar we vorig jaar ook stonden was weer prima bereikbaar. Het wegrijden op de terugweg was wat drukker, maar haalbaar.

Zo'n 45 minuten voor aanvang waren we aanwezig. Genoeg tijd om met de bekenden te praten :) Om stipt 22:30 uur begon de show! Ik vond het een kwalitatief erg hoogwaardige show. Prachtige timing, kwalitatief goede shells, leuke verrassingselementen erin. Leuk gewerkt met korte thema's. Ik heb wel wat kleine kanttekeningen, maar die moeten absoluut geen afbreuk doen aan mijn verhaal waar het enthousiasme overheerst :)
- Sommige thema's (bv. de fallng leaves rood/wit) duurden te lang.
- De twee allerlaatste shells waren missers: probeer die niet alsnog af te laten gaan na de finale.
- Ietsje korter dan gehoopt, maar dat is meer een gemis aan mijn eigen verwachting.
- Soms een te grote overdaad aan peonies, waar dat best iets bijzonderders mag zijn.

Ook de pluspunten wil ik jullie niet onthouden:
+ Gewoon zo'n 16 minuten VOL GAS! Echt genieten ten voeten uit!
+ Een aantal super toffe effecten, waaronder de krijsende girondola's, de groene crossette bommen, de bijzondere watershells (zelfs vanaf Lent nog mooi), de gigantisch grote gele strobes, de gouden megafinale...
+ Uitmuntende timing, met gave steppers! Mooi gebruikt gemaakt van de volle breedte van het ponton.
+ Een uitstekende finale die HARD, en GOUD was! Super mooi!

Het was (vooral na afloop) echt overal superdruk. VEEL drukker dan vorig jaar, waarschijnlijk mede door het betere weer. Alles reed en bewoog stapvoets. Gelukkig konden we de auto prima bereiken.

FireDragon, bijzonder bedankt voor de lift :) Moontan en Killerdome, jullie bedankt voor de gesprekken en gezelligheid!
:bye:

PS: ik heb alles gefilmd. De films worden geüpload as we speak...

Maar hier alvast wat foto's:

35k73h0.jpg

116qkk2.jpg

28003s6.jpg

No offence.....Maar toch ben ik van mening dat een show van dit calliber mooier kan.
Blauw leek idd in de aanbieding,Vond het nogal overdadig.
En zoals er al meer wordt gezegd wat meer europese shells of wat aparte effecten zouden niet gek zijn in deze.

Girandola's hadden naar mijn mening wel wat meer gemogen,Een 25 stuks in 5 zeer kort op elkaar volgende salvo's zou zeker meer toevoegen.

De delen met salutes was idd super.....Dus helemaal negatief was het niet:p

Back
Bovenaan