Na een gezellige rit met drie reisgenoten ben ik ook weer thuis

Was de rit zeer zeker waard! Het is wel; een stukje rijden, zeker als de StomStom nog even niet meewerkt ook, maar de moeite waard. Parkeren ging gelukkig goed; de plek waar we vorig jaar ook stonden was weer prima bereikbaar. Het wegrijden op de terugweg was wat drukker, maar haalbaar.
Zo'n 45 minuten voor aanvang waren we aanwezig. Genoeg tijd om met de bekenden te praten

Om stipt 22:30 uur begon de show! Ik vond het een kwalitatief erg hoogwaardige show. Prachtige timing, kwalitatief goede shells, leuke verrassingselementen erin. Leuk gewerkt met korte thema's. Ik heb wel wat kleine kanttekeningen, maar die moeten absoluut geen afbreuk doen aan mijn verhaal waar het enthousiasme overheerst

- Sommige thema's (bv. de fallng leaves rood/wit) duurden te lang.
- De twee allerlaatste shells waren missers: probeer die niet alsnog af te laten gaan na de finale.
- Ietsje korter dan gehoopt, maar dat is meer een gemis aan mijn eigen verwachting.
- Soms een te grote overdaad aan peonies, waar dat best iets bijzonderders mag zijn.
Ook de pluspunten wil ik jullie niet onthouden:
+ Gewoon zo'n 16 minuten VOL GAS! Echt genieten ten voeten uit!
+ Een aantal super toffe effecten, waaronder de krijsende girondola's, de groene crossette bommen, de bijzondere watershells (zelfs vanaf Lent nog mooi), de gigantisch grote gele strobes, de gouden megafinale...
+ Uitmuntende timing, met gave steppers! Mooi gebruikt gemaakt van de volle breedte van het ponton.
+ Een uitstekende finale die HARD, en GOUD was! Super mooi!
Het was (vooral na afloop) echt overal superdruk. VEEL drukker dan vorig jaar, waarschijnlijk mede door het betere weer. Alles reed en bewoog stapvoets. Gelukkig konden we de auto prima bereiken.
FireDragon, bijzonder bedankt voor de lift

Moontan en Killerdome, jullie bedankt voor de gesprekken en gezelligheid!
PS: ik heb alles gefilmd. De films worden geüpload
as we speak...
Maar hier alvast wat foto's: